ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

bye-bye nyár

2011.10.20. 09:10 csavarhuzo77

itt van a tél. a kései és nagyon meleg, nagyon száraz nyár és mintegy 72 órányi ősz után itt a tél. ennek okán - ha már másért nem - ideje egy posztnak. már magam sem lepem meg azzal, hogy nem írom le, mi is történt a legutóbbi bejegyzés óta. egyszerűen már nem jönnek napi szinten a posztok.

de most azért van miről írni. volt tehát egy rövid ősz-jellegű hétvége. hűvössel, de kellő napsütéssel. kaptunk az alkalmon jó előre bevásároltunk egy napitippes kupont az egri hotel rubiniába (nem a reklám helye, csak a pontosság kedvéért). péntek délután aztán indulás. a hotel egy dombtetőn van. már-már ideális pontján egernek. egy lépcsősornyira (122? lépcső) a szépasszony-völgy, tíz percre a város. a szobánk ablakai a völgyre néztek, amit nem kell talán ecsetelnem külön.

mivel szerelmemmel kettesben voltunk, nem részletezném a hétvége programját túl mélyrehatóan. lényeg, hogy mivel nagyon gyorsan elszaladt a hétvége, nem lehetett rossz. bejártuk a várost, ettünk-ittunk, wellness-eltünk. és fotóztam. ez is elmaradt valahogy mostanában, így kimondottan jó volt ismét fényképezgetni, még akkor is, ha ez olyan igazi turistás fotózás volt.

a szállásunkat amúgy nem nagyon érheti panasz, végtelenül kedvesek voltak velünk. és eger is szép, látnivaló akad bőven. és akad enni/innivaló is. szombaton a palacsintavárban zabáltuk magunkat degeszre a szó legszorosabb értelmében. pedig mindössze kettő palacsintának veselkedtünk neki fejenként.

vasárnap pedig a szépasszony-völgy pincéiben kóstolgattunk (inkább csak én) borokat. amit a kulacs csárdában zártunk le egy ebéddel. nehéz elenne bármelyikre kifogásokat találni, de nem is nagyon célom. jó volt ez úgy, ahogy volt. hazafelé (jelentős kitérővel persze) még egy szalajka-völgyi kirándulás is belefért. ha tényleg nagyon kifogásokat akarok keresni, akkor az elromló wc-t tudnám említeni (észre se vettük, mire megcsinálták) és pár fok (tényleg csak pár) hiányzott a tökéleteshez.

nagyon érdekes volt például leülni a pincékben. volt olyan hely, ahol hosszasan sikerült elbeszélgetni a gazdával, aki végtelen türelemmel és lelkesedéssel beszélt a borról, szőlőről, gazdaságról, meg úgy általában mindenről. mondanom sem kell, milyen nehéz volt ezek után visszarázódni a pesti pörgésbe, a munkába, meg úgy általában a hétköznapokba. de az elhatározás megszületett, hogy sokkal több ilyen hétvégét kell szerveznünk magunknak. akkor talán több ihletem is lesz posztolni. hogy ez jó vagy sem, az meg egy külön történet.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.