ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

inkább a varázsló!

2010.08.12. 09:04 csavarhuzo77

mindamellett, hogy terveim szerint megjelenek szombaton a balatonon, nem fenékig tejfel az élet. még a mút hét közepén történt, hogy kicsit, mintha elfeküdtem volna a nyakam. majd elmúlik, gondoltam én, de csak nem. sőt! szombat reggel már az is gondot okozott, hogy kikeljek az ágyból. de aztán némi gyúrás után javult a helyzet. gondoltoam, most aztán már csak idő kérdése és minden a legnagyobb rendben lesz. hát szinte így tötént. nem bírtam tovább, csütörtökön megküzdöttem a magyar egészségüggyel.

nem szeretném részletezni, mivel jár, hogy az ember nyakáról/hátáról megállapítsák, hogy nem mozog rendesen, teszek inkább ide egy képet csongrádi kiruccanásunkról, ami elmond mindent, mire is gondoltam, mikor arra kellett volna, hogy most úgy megleszek gyógyítva, hogy csak na! lényeg, hogy még szolíd három hétig szúrkál a sátán kedves dokibácsi.

azért, ha nem romlik az állapotom, én bizoy szombaton reggel leruccanok a magyar tenger partjára és egészen vasárnap estig ott is fogom áztatni az áztatni valót.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr252216256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása