ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

folytatásképp...

2010.05.13. 10:22 csavarhuzo77

...el kell mondanom, hogy tegnap megtekintettem a meccset, ahogy azt terveztem. sőt, fogadtam is rá. előre megmondtam az én anyukámnak, hogy úgy lesz, hogy diego forlan beveri az elsőt. aztán jön a mi gerzsonunk és jelentős részt vállal az egyenlítésben. (felrúgják és "tizi" vagy "szabirugi", gólpassz, satöbbi.)

idáig zökkenőmentesen haladtunk. ezek után kellett volna az atleticonak rúgni még egyet és gerának kialakítani a 2-2-es végeredményt. ez 101-szeres szorzó, ami a 250 magyar forintomra 25.250 forintot eredményezett volna. na ez azonban nem következett be. marad az egy-egy. (pedig ezen is agyaltam a fogadás megtétele előtt!) hosszabbítás végén pedig forlan másodszor is...

nem baj zoli, te jó voltál! gratula!

csavarhuzo: cseppek

aztán az időjárás okán is sírtam kicsit, ám tegnap abból is sikerült kihozni a legjobbat. (majdnem legjobbat, mert állvány nélkül nem lett elég éles a kép, de egynek jó.) ráadásul a munkahelyemen készült a kép, és az igazgatónk épp arra járt. persze nem sok mindenre használható, mert elég outsider-ként szokott viselkedni, megnyílvánulni szakmai kérdéseben, de azért belém kötött, hogy mennyi rengeteg szabadidőm van. na de mit vár ezért a pénzért. én legalább valami értékeset találtam ebben a lepusztult gyárban.

ps.: mert mindig elfelejtem! kedden volt nálam egy régebbi válogatásempéhárom albumom. ezek régen úgy készültek, hogy mikor volt egy cd-nyi anyag, kiírtam. nagyon vegyesen is akár. a táncos rész miatt vittem magammal, ami a mi tánctanár bácsinknak meg is tetszett és elkérte a korongot. azt már nem akartam említeni neki, hogy csak óvatosan, mert az ő konzervatív zenei világának erős lesz az aljas kúszóbabtól a pina, pina, punci vagy az análfinálé...

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr321999335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása