ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

angolos poszt

2010.05.12. 09:33 csavarhuzo77

no nem azért, mert véres lesz a közepe! bár ki tudja. sosem készítek poszt-vázlatot. inkább azért, mert részben várom az esti el finálét, aminek lesz egy angol résztvevője. nem vagyok nagy fullham szurkoló, de szeretem az angol focit. ráadásul ott a gerazoli, akit meg különösen kedvelek. és még csak nem is kispados, neadjisten lelátóról szurkoló, hanem főszereplő (lehet).

csavarhuzo: csavifoto-7260

no és a másik angolos téma az időjárás. förtelmes! komolyan jónak indult április vége, május legeleje, de most megint végeláthatatlan viharok, meg esők, meg lehülés. nem kell ez nekünk. süssön a nap, legyen meleg. olyan igazi meleg.

szeretem, mikor olyan meleg van, hogy remeg a levegő. a bitumenbe beleragad a cipőtalp és mozdulatlanul is izzasztó a hőség. jó, lehet, hogy ez nem normális, de szeretem.

apropó cipő. hetek (sőt hónapok) óta próbálok cipőt venni. meg nadrágot is, de azt többé-kevésbé orvosoltam. lehet, hogy bennem van a baj. (állítólag rosszabb vagyok, mint egy nő, de ezt akár bóknak is tekinthetem) nem sikerül sehogy sem. valahogy nem vagyok képes a divatirányzatokkal azonosulni. nekem tetsző (viszonylag egyszerű fazonú), mindenképpen kényelmes cipőre van szükségem. de ilyet szerintem nem gyártanak. néha azt érzem a cipőgyártók, egy-két apró dologgal mindig szándékosan elbaltázzák a kész lábbelit, mielőtt piacra dobnák. boá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr441994398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása