ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

látni vagy nem látni

2008.01.21. 10:54 csavarhuzo77

a hétvégén csúcspontjához érkezett a születésnapi ünnepségsorozat. igaz, már csak a szolidabb barátokkal beszélgetős fajta rész volt hátra. ennyire futotta az erőmből. persze ez semmivel sem volt rosszabb a többinél, hoszen nagyon kedves ismerősökkel telt. viszont lemaradtam pár tévés eseményről. szögezzük le, a fenti két információ semmilyen kapcsolatban nincs egymással.

amiről lemaradtam - többek között - az a magyar kézilabda válogatott belorúszok elleni, csoportelsőséget eredményező győzelme. ennek oka a televízió hiánya volt. ezt mondjuk sajnálom. csakúgy, mint kedvenc nfl csapatom hosszabbításban elvesztett főcsoportdöntőjét. pedig a másikat még láttam, mert a neten megtaláltam az illegális megosztást és néztem is rendületlenül, ám a green bay hattyúdalánál elment a közvetítés és nem is állt helyre. talán ezért is veszítettek hosszabbítás után.

amiről még lemaradtam, az a napló extra, amelyben a jó öreg izraeli-magyar-amerikai para csávó, uri geller hajlítja a kanalat.

szerencsére a web2.0 korában ezzel nem veszítettem semmit. mellesleg mindez onnan jutott eszembe, hogy olvastam egy blogot. »ezt« ajánlom is mindenkinek, aki hisz és aki nem az ilyen dolgokban. én nem. nagyon nem. komolyan mondom, nem is értem, hogy hogy lehet ezzel milliókat keresni. persze van, aki elhiszi és pénzt áldoz ilyen dolgokra. és még meg is értem, ha ez kell a boldoguláshoz, a gyógyuláshoz, akkor legyen. hiszen az elhatározás, az akarat kell. ha nem megy másként, hát legyen így. de azért ne feledjük, akik parafenomének által akarnak gyógyulni, nem biztos, hogy meg is gyógyulnak. és ha nem jött össze, nem számolnak be az eredményről.

és ebben a videóban azért van néhány tanulságos dolog. de senkit nem akarok ezzel lebeszélni semmiről. én is mindig azt mondom, én vagyok a kiválasztott. ebben is lehet hinni. csak sokat kell mondogatni. szóval mindenki tegyen belátása szerint. én inkább azt hiszem, iszok még egy sört!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr56305543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása