ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

csakPIDInek

2007.09.17. 17:24 csavarhuzo77

jajj, hirtelen ennyi komment piditől! na most ez nyilván külön posztért kiált! :) hol is kezdjem. roy, ha részese lesz a játéknak, az mindenképpen egy önálló részt érdemel. legfeljebb nem fűrész, hanem valami más szerszám lesz a cím. (csavarhúzó?) de komolyra fordítva a szót, ha kicsit is segít az általam felvázolt dolog, már megérte. de ha ettől függtlenül megszabadulsz tőle, az még jobb!

tévéműsor vasárnap. ha nem lennék focibuzi, akkor valószínűleg elpusztulnék a tévé előtt. szerencsére azonban sportműsor van bőven. bár adam sandlert és ezt a filmet én is szeretem, tehát megnéztem, nézegettem, mivel igazán izgalmas futball sem sok volt. szerencsére a naplóról időben elkapcsoltam. de előfordul, hogy az ilyen végtelenül idegesítő műsorokon marad a tévé. valószínűleg mazo vagyok és ezzel idegesítem magam. de ma hallottam, hogy ismét balázs és mónika só az rtl klub remek műsorai közt. ez már tényleg a vég! ma szerencsére foci van, így ebből kimaradok. talán még egy even, a mindenható fér bele. aztán egy alvás. hogy megint eggyel kevesebb legyen a fűrészig! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr19168012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pidi · http://puppetmaster.blogol.hu 2007.09.18. 21:24:44

Nagyon szépen köszönöm először is a megtiszteltetést, hogy én, Pidi, egy külön bejegyzést kapott eme blogban ^^ Ehhez hasonló kedves gesztus után szoktam mondani Ercsibarátnőmnek, hogy "egyemmegakisszivedet" x)) De nem hajazok Lecter uraság szokásaira...
Én a Discovery-vel és az Animal Planet-tel vagyok úgy mint te a sportcsatornákkal, ezekben soha nem csalódik az ember.
Balázs és Mónika? Nem tudtam mi hiányzik x)
süti beállítások módosítása