ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

beszámoló folyt...

2007.08.21. 12:59 csavarhuzo77

hát, ha pidi nem szól...elfelejtettem befejezni a buli beszámolót. nos, nem a várt hepiend jön, mikor is meglátom a NŐ-t és mindenki boldog. nagyzenekarra komponált, nagyívű, de a cselekményt nem elnyomó, instrumentális zene szól a háttérben (zeneszerző:john williams). nem. messze nem. de tegyük hozzá, nem is voltak ilyen álmaim. mert buliban ismerkedni nem az én stílusom. na persze volt már rá példa. olyan is volt, hogy sose tudtam a nevét. olyan is, hogy még a karácsony is együtt volt. igaz ez utóbbihoz kellett némi előtörténet is. tehát nem az ismeretlenből lett az, ami. olyanban én nem hiszek. tehát ilyen nem volt a tervben. lévén barba nem volt célszemély, még ha amúgy nincs is vele semmi gond. de nem.
szóval megérkeztem. és telefonok gyors rohamát indítottam. barba. eszik, majd jön. gabi barátom. ott van. vannak. és esznek. aha, akkor eszem én is. kis séta, hátha a két alany valamelyike elémtoppan siófok vigalmi negyedében. nem történt ilyen, tehát be egy étterembe. tvben póker, kintről öt buli zaja. előttem lazac. no igen, a kaja az fontos. jó volt. megérdemeltem. majd telefonok újra. barátomék már egy másik helyen isznak. mert a tömérdek utazási csekkel végezni kell. barba billiárdozik. (ez lehet, hogy egy 'l') de majd jön. akkor az előbbi társasághoz kell csapódnom. megtörtént. ittam velük egy sört, meg dumáltunk picit. aztán ők távoznak. végleg, mert ideje lepihenni. ok, akkor a lányok. nos majd, illetve mindjárt. egyre elő is kerültek. négyen nemek aránya 2-2. kissé feleslegesnek éreztem magam így a társaságba csöppenve, mikor ők már kissé ittasan javában felpörögve a buli közepén dumálva isznak egy parkban. de sebaj, majd lesz ez még jobb. szereztem egy sört és ittam velük. a srácokkal is összepajtiztam. végre belehasítottunk az éjszakába. az elsőp helyen csak a mellékhelyiséggel ismerkedtünk. hosszas szünet után tovább. ott tán húsz percet is voltunk. újra ki, újabb hosszas szünet. végül azt vettem észre, hogy a társaság már hatalmas és én egyre kevésbé kellek ide. ekkor egyik lány eltűnt az néhány pasival. majd a másik szintén egy pasival közölte, hogy majd az egyiknek mondjam meg, hogy hazament. miért hol van ő? kérdem én. ja, bementek! és egy újabb hely ajtajára mutat. én meg kint ülök a részeg tömegben. idő? kérdezem magamtól. 3.10. négykor megy egy vonat. megcéloztam, hazamentem...

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr6145064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.08.22. 00:05:53

Kár azért az estéért... Bár a bejegyzés eleje bíztatóan indúlt, de legalább vonatoztál egyet
süti beállítások módosítása