ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

vegyesposzt

2009.03.09. 12:54 csavarhuzo77

megkaptam édesapámtól életem első üveg borát! dincstől a papírkutyát. pontosabban kaptuk, csilimmel. és még két másik filmet, így aztán a hétvégi programon nem sokat kellett törpölni. palack! köszönjük! ezen túl még egy budapest bajnoki diákolimpia volt műsoron. ez tegnap volt esedékes. mindenképpen mély nyomokat hagyott bennem, mert a hatodik meccs végére már nagyon-nagyon elegem volt. nem is részletezném, nincs mit. viszont az iskolában, ahol a rendezvény zajlott érdekes kiírást találtam, idézem:

SAKK

A rossz idő miatt elmaradt Kerületi Egyéni Bajnokságot március 4-én, szerdán rendezik az eredeti helyszínen és időpontban!

na ezen elgondolkodtam egy darabig. sose gondoltam, hogy a sakk időjárástól függő sport. mint mondjuk a vitorlázás. bár ugye én a focimeccsek tologatásán is kiakadtam, úgyhogy bennem lesz a hiba. ide kapcsolódó hír, hogy a új csapattal kerültem kapcsolatba kispályás labdarúgás sportágban, mely csütörtökön már csatába is szállt, hogy szánalmas produkcióval leszerepeljen. jelzem, nem öltöttem mezt ez alkalommal, csak szórakoztam leendő társaim mutatványán. később erről még teszek említést.

most azonban statisztika. annyira nagyszerű, hogy az ember megnézheti ki, milyen keresőkifejezésekkel jut el hozzá! meg is osztok néhányat!

meglesve vécézés - ööö, izé, nos sose irtam erről, tehát több, mint meglepő találat
osztálytalálkozó helyszín budapest - nos épp szervezzük, ötletem még nincs, de javasolnám bármelyik éttermet vagy sörözőt igény szerint.
szallagavató magyar gyula - (szerintem egy db 'L' betű van csak benne...) vannak képek, akit érdekel, dobjon egy mélt. én követtem el az egyik táncot. ugyanide tartozó keresés még az UMSZKI-s képek is.
beszéd szalagavatóra - (és tsai) továbbra is téma, szintén szívesen segítek, csak egy e-mail és megoldjuk, bár nem hiszem, hogy ez olyan minden osztályra/iskolára ráhúzható!
röplabdás képek/vegyesröplabda tatabányai képek 2009 - mindkettőből van, több kevesebb, itt oldalt a galáriákat érdemes böngészni!

végül még néhány, csak úgy:

férfi sírós képek
meg kell ölni egy bábut a gépen

svéd néger zenekar
laci betyár lakhelye
hogy hívják Győzike háttértáncosát?

röviden ennyi mára!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr40991183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cyber security courses london 2019.06.01. 18:08:43

Cerita paluy - How to make a percocet work faster

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iscream 2009.03.11. 10:38:20

Azért a rádtalálások alapján elgondolkodtató, hogy miket is írsz Te a posztjaidba :)

Csili · http://csili.blog.hu 2009.03.11. 17:04:36

hogy hívják Győzik háttértáncosát??? Jani:))))
süti beállítások módosítása