ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

filmesblog

2007.09.05. 11:39 csavarhuzo77

hát akkor most van időm. (illetve nem most, hanem folyamatosan kevés és kevesebb. ezért ezt már pötyögöm egy ideje.) tegnap a piheésé volt a főszerep. a bejelentett, aztán elmaradt békávé sztrák ürügyén nem voltam dolgozni. persze tudtam volna, pláne, hogy végül elmaradt. de elhatároztam, hogy jár a pihenés. szóval otthon maradás volt. program az nem sok. előre beterveztem némi rendrakást. ez elmaradt. azt is beterveztem, hogy délben saját gyártású pizza kerül az arcomba. ez is elmaradt. helyette az előző napi lecsóra került némi tojás. az kevéssé mozdított ki a lustaságból.
na de nem tétlenül telt a nap! fűrész. első felvonás. bekerült a lemez a lejátszó szerkezetbe. (juanes a borg kapus behelyezte a diszket a jelátalakítóba. a berendezés ezredmásodpercek alatt képpé és hanggá alakította a digitális jeleket. a borg a régimódi krómozott, hőtartó bögréből szürcsölgette a kávét.) jó film volt! érzem, hogy folytatnom kell. komolyan. mikor már azt hittem, hogy tudom a megoldást, és milyen primitív dolog ez, akkor kezdtem gyanítani, hogy tévedek. aztán nem. ááá, ez így milyen. majd végül... na persze ezt most nem részletezem. tessék megnézni. mellesleg az meglepett, hogy ez nem is annyira vérfürőzés, mint inkább agymegmozgatás. (na jó,azért van itt vér :D) de nem erre számítottam. pontosabban nem ennyire erre. ez így még jobb! (köszi az inspirációt pidi!)

a délelőtti matiné után elvittem a számítógépemet a számítógépmegcsináló emberhez. majd haza. nem szabad sokat töltenem a szabadban egy pihenőnapon! főleg ilyen ramaty időben. tévé. és mit találok! na mit? mit? történelem (és a szó nem véletlen) egyik legnagyobb sci-fi-jét. az androméda-törzs c. remeket. 1971-ben készült. nem egy mai darab. de emlékszem, mikor először láttam, uhh, hát ott volt minden. izgalom, rossz alvás, meg másnap isiben persze űrkutató voltam. crichton köny-adaptáció. ez azért jelent valamit. filmes megjelenítés is óriási. '71-es, tehát minimum mindenhol villog valami, ha kell, ha nem. de nagy élmény. azt hittem, most majd csalódni fogok, de nem. úgyhogy tegnap két remek filmélmányem is volt.

ráadásul nem is dolgoztam. mi lehet még, ami jobbá tesz egy esős keddet?

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr36157853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása