ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

sikerek és kudarcok

2011.10.05. 09:12 csavarhuzo77

szenzációs új adminfelület született itt a bloghun. csillivilli, ultramodern. teljesen oda meg vissza vagyok tőle. ennyi elég is az ömlengésből, azt hiszem. tegnap megvolt az elméleti esélyem, hogy samsung mob!ler legyek. ez valami olyasmi, hogy ők baromi kedvesek és adnak mobilt, hogy az ember tesztelje és majd jól véleményezze a kütyüt, meg vigye a hírt szanaszét a világban, hogy milyen jó is ez. nincs is ezzel semmi gond. a gond azzal volt, hogy megbeszéltük, mikor hol kell lennem. elég szűkös határidőt szabtak, de megoldottam, mondván én akarok ingyen kütyükkel játszani. odamentem ahova és amikor kellett. 50 perc múlva még mindig csak egy voltam az előtérben ücsörgő tömegben. ekkor azt mondtam, elég. távoztam, a hosztesz lány pedig még azzal próbált maradásra bírni, hogy már CSAK (!) hárman vannak előttem. na frankó, akkor alig másfél órát csúszik a dolog.

elhagyva az épületet lefagyott a telefonom. ami samsung. a márka bosszúja türelmetlenségemért. újraindítás és ráolvasás sem segített, így jöhetett a gyári reset. megint napokig telepíthetem vissza a jól megszokott alkalmazásaimat.

bezzeg, amit én irányítok, az jobban ment. játékvezetői pót-továbbképzés és vizsga volt. 75 percet faragtam/tunk a lehetséges időkeretből. így még táncolni is odaértem. ezt külön sikernek értékelem. az már a kudarchoz áll közelebb, hogy hetek óta küzdünk egy figurával és olyan lassan közelítünk a megfelelő kivitelezés felé, hogy az már borzalmas. de nem adjuk fel, ha másnak sikerült már (és sikerült), akkor nekünk is fog.

fényképezni kellene. de már nagyon. majd egerben!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr443279479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása