ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

...nagy karácsony...

2010.12.22. 08:53 csavarhuzo77

tegnap megtörtént. egyrészt elvesztettem starbucks szüzességem. ez még nem olyan nagy dolog, mert teljes életem volt a kávézólánc előtt is. az sokkal jelentősebb, hogy nulláról szinte teljessé tudtam tenni a karácsonyi bevásárlást. egyetlen délután alatt. persze szereztem segítséget is hozzá, mert voltak nyitott kérdések. most már csak két jelentéktelen apróság van hátra és jöhet a fenyőillatú, halászléfoltos ünnep.

apró szépséghiba, hogy dolgozni kell. és holnap is. de ha valami okból kifolyólag hirtelen bekövetkezne a karácsony, akkor is fel vagyok készülve. mondtam, hogy nem kell ezt elkapkodni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr842531767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása