ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

hírek röviden

2010.10.10. 20:58 csavarhuzo77

mivel egészen változatos eseményeket éltem át a hétvégén, arra gondoltam, megosztom ezt a nagyérdeművel. hétfőn szokás szerint fociztunk és ott szokás szerint ki is kaptunk. valójában megfejthetetlen okokból ősszel gyalázatos produkciót nyújtunk és ha nem esünk ki, az maga lesz a csoda. bár valószínű, hogy nem is lenne ez olyan nagy baj, mert láthatóan nem sok keresnivalónak van itt.

kedden pár pillanat a szövettségben, aztán tánc, ahogy az lenni szokott ilyenkor. erről jut eszembe, hogy keddre el kellene kezdenem összerakni egy új koreográfiát, amit már rég megígértem, csak erőm, ötletem és energiám nincs. már csak azért sem, mert a szaagavatók épp eléggé lefoglalnak. bőségesen elegendő energiát vesz ki belőlem, hogy azokra összedobjak valamit. főleg, mert van egy "osztályom", akikkel csütörtökön találkoztam másodszor. úgy mentem oda, hogy kettő zene valamelyikéből választanak addigra. majd egy órán és negyven percen keresztül zenéket hallgattunk, mert nem tudták mit és mire táncoljanak. mikor eljöttem pont ugyanígy állt a helyzet. hihetetlen mennyire döntésképtelenek és önállótlanok a mai érettségizők. tisztelet a kivételnek.

a két keringőpróbán szerencsére ilyen probléma nem volt, ott csak az "okosokkal" gyűlt meg a bajom, akik nem elég, hogy szimplán mellékszereplőnek tartanak a próbán, és mint ilyen, nem jelentek nekik olyan tényezőt, akikre érdemes lenne figyelmet fordítani, de még tanítgatják is a többieket. néha gonosz módon kellemetln helyzetbe hozom az ilyeneket. lehet, hogy ez nem helyes, ám hatásos.

szombaton szerencsére elmaradt a meccsem, így a pénteki pálinkafesztiválozás után volt időm kipihenni magam. és mivel ezt nem is egyedül tettem, határozottan jól indult a hétvégém.

és mivel az én nikim nem bír meglenni nélkülem, a hétvége további részét is vele tölthettem. látható tehát, hogy nem unatkoztam. jövő héten még három meccs is társul a programhoz, úgyhogy unatkozni akkor sem fogok.

jóéjt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr872361313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása