ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

forgatókönyv

2010.09.24. 17:52 csavarhuzo77

mármint szalagavatóra. itt az ősz, az új tanév és ezzel együtt az új szalagavató szezon. na most arról nem nagyon szeretnék írni, hogy volt sulimban milyen feladatok várnak rám ezen a téren, mert annak még az érintettek sem tudják a részleteit. konkrétan valahányan majd keringőznek és az egyik osztályban valamit majd táncolnak. ezek a tervek, amikkel megtaláltak. nekem vannak továbbiak is, amelyekkel majd megfelelő időpontban elő is állok. ha persze eljő a megfelelő pillanat.

ami viszont a címet illeti az aktuális. a szalagavató forgatókönyv. évek óta rendszeresen ez a keresőkifejezés visszahozza az érdeklődőket kicsiny blogomra. namost, ha valaki venné a fárdtságot, hogy el is olvassa a posztot, akkor azt javasolnám e pontotn, hogy vegye fel velem a kapcsolatot. talán már említettem, nem egy, nem két szalagavatón vettem részt. táncoltam, szerepeltem is vagy 10-15 alkalommal, volt, hogy az összes táncban(!) tanítottam táncot is rengetegszer és még a szervezésbe is belekontárkodtam olykor. szóval senki n akarjon kész szalagavató forgatókönyvet letölteni a netről. nem azért mert nincs, nem tudom, akár lehet is, de nem érdemes! minden iskola más, így semmi értelme másolni, az amúgy is sablonos, unalomig ismételt "megúszós" teendőlistát. ajánlatom, hogy bárki, akit érdekel, dobjon egy mélt, beszélünk, megtudom a suliról, amit kell és megcsináljuk. és most nem drága pénzért ajánlok szolgáltatást. nem reklámot akarok magamnak, csak nem értem, miért kell másolni! ha valaki veszi a fáradtságot akkor ingyen segítek, ha tudok!

mert olyan kedves vagyok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr32320691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása