ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

egy lépés előre

2010.04.26. 13:49 csavarhuzo77

majd' négy éve, egy nyári napon röplandáztam. parkröpi volt, nagyon komoly. persze annyira értettem hozzá, mint a szőlőnemesítéshez. persze azért be tudtam szólni a játékvezetőnek! ebben mi magyarok nagyon jók vagyunk. bármilyen sportágban a játékos, és főként a szurkoló akkor a szakember, hogy a föld nem hordott még a hátán akkorát. én is ilyen voltam. meg is kaptam, hogy lehet szépen jönni sporinak! persze megyek. és mentem. pár hónappal később második sportágban szereztem "bíró-igazolványt". és belevágtam. (nem)meglepő módon egészen jól ment. tavaly előtt már részt vettem az újoncok "kiképzésében", tavaly pedig játékvezetői bizottsági taggá váltam. csütörtökön pedig mi történt? a brsz közgyűlése elnökségi taggá választott! villámkarrier! megy az önéltrajzomba! 

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr231952644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása