ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

pillanatkép

2008.05.31. 14:46 csavarhuzo77

a héten egy online közvéleménykutatásban vettem részt. a sörfogyasztási szokásaimról kérdeztek, meg a sörökről általában. a végén volt egy-két olyan kérdés, amely egyértelműsítette, hogy a heineken megbízásából készült a felmérés. meg volt egy olyan is, amelyikben valami olyasmi volt, hogy "...általánosan elfogadott, hogy egy adag sör 2,5 dl..." hát nagy lóf...t!!! nem tudom, ki mondta, de az ismrőseim között nem elfogadott, miszerint egy adag sör 2,5 dl. az semmi. egy pohár is legyen legalább 3 deci, de adagnak inkább a korsót tekintsük! de mindegy. azért szeretem a heinekent.

mindez csak arról jutott eszembe, hogy épp itthon ülök és hideg sörrel pótolom az elveszített folyadékot és ásványokat.délelőtt tizenegytől ugyanis táncolni kellett. literszám izzadtam. amúgy is hajlamos vagyok, de meleg is van. délután pedig újabb fellépés. szóval izzadás tovább. kompenzálni kell. holnap is lesz. délután háromkor. szabadtéren. tűző napon. rengeteg sört kell innom már érzem!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr38496474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gergő · http://ciaomilano.freeblog.hu/ 2008.06.01. 22:19:06

Itt még jobban éreznéd Magad, az üveges sörök általában 6,6 decik, még pár külföldi is. És nem is mind olyan rossz, sőt!
Amúgy nem szeretnél írni bejegyzést a Giroról? Hozzászólnék ahhoz is, ha már így belejöttem az írogatásba, mert azért annyira vagyok lusta, hogy saját magamtól ne akarjak gépelni róla.
Még annyit, hogy nagyon értékelem az új zenédet (mármint az elsőt), mert eddig csöppet a szívgörcs kerülgetett, mikor bekapcsolt hangszórókkal Rád kattintottam. Bár ettől még a Chad Kroeger szám jobban tetszik, csak kicsit hatásosan alkalmazza az in medias rest.:)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.06.02. 13:46:47

huhh, giro! alig-alig tudtam nézni. de összeszedem minden tudásomat és akkor talán. sörből meg sosem elég. ott is biztos elégedetlenkednék. de azért az csak szimpibb mennyiség.
zenében meg majd mindig nyugisat teszek előre! már más is szólt érte.

Gergő · http://ciaomilano.freeblog.hu/ 2008.06.03. 01:31:42

Pláne úgy szimpibb, hogy szeretik hatos csomagokban adni, amit hogy meg ne romoljon ugye gyorsan meg kell inni.:) Ez a hat amúgy valami nagy mágikus szám lehet a helyi sörfogyasztóknál.
Giroról akkor nyilván nem nagyon tudsz írni, ha nem láttad. Akkora mákos voltam, hogy idén itt volt a befutó, én meg jól elmentem rá, úgyhogy ha érdekel kismillió kép a bringásokról, nézd meg a képeim közt! Még oda is írtam, ki kicsoda, rettentő jófej vagyok. Bár ezzel le is tudtam a versenyről való internetes elmélkedést, bejegyzés nagyon valószínű, hogy nem lesz.
süti beállítások módosítása