ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

így sztrájkolok én

2008.04.18. 09:26 csavarhuzo77

mindenekelőtt tillának egy üzenet! készül a videó, ha csak nem történik nagyon nagy baj, ma már tényleg látható lesz. (80 %-ban kész van)

de térjünk is a lényegre. ma sztrájk van, tehát némileg érdekes lesz ez a nap. teljesen normális, hogy én se dolgozzak nagyon. mert azért az mégse járja, hogy pont én dolgozzak olyan nagy elánnal. persze felteszem, ha ezt a kérdést nagy népi szavazásra bocsátanánk, akkor a főnököm nem buzdítaná nagy elánnal a polgári és nem polgári lakosságot a szavazásra. leginkább 40-50 decibellel a még emberek számára elviselhető érték feletti tartományban üvöltözne. és csupa szépet és konstruktívat mondana nekem. na de nem is kérdezem én senki véleményét. nagykisfiú vagyok, tehát szépen elsunnyogok itt. de azért, hogy ne unatkozzak, ezt a blogot itt szépen frissítgetem és akkor kiderül, mivel töltöm a sztrájk-déjt.

reggel 04:47-kor kezdődött a nap. ekkor éktelen rezgéssel és zenéléssel felébresztett a telefon. egy kávét az arcomba kellett tennem, mert nem voltam valami friss. majd csili, aki amúgy virágárus kislány és néha elüt bobbal, elszállított munkába. ráadásul az egyik emberemet is behoztuk, tehát ma Ő igazán sokat tett e nagymúltú cég fennmaradásáért. hála neki.

07:02 a következő emlékezetes esemény. reggeli értekezlet. itt titkos sztrájkoló ügynöként vettem részt. nem szúrták ki, hogy ma nem hajtok oly' nagyon. véder nagyúr (a főnököm) is egészen emberi arcát mutatta. talán ő is sztrájkol?

Nincs véradás a BKV-telephelyeken, mert az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSZ) nem kereste meg a szakszervezeteket, és a munkáltatót sem, közölte Gulyás Attila, a sztrájkbizottság szóvivője.

A szóvivő elmondta: a dolgozókat felkészítették arra, hogy véradással segítsék az OVSZ munkáját, de a szolgálat eddig nem jelentkezett, pedig csütörtökön azt közölték, hogy a pénteki munkabeszüntetés következtében ismételten elmaradó kiszállások miatt kétszáz egységgel lesz kevesebb a vérmennyiség, amelynek hiánya már veszélyeztetheti a főváros betegellátását.

(MTI)

na ez azért erős! még jó, hogy nem a műtétre váró, vagy balesetett ember menjen oda kis küblivel, hogyaszongya csókolom, egy kis vérrel megszánnának, ha szépen kérem?! felháborító!

10:08 magyarország - horvátország divízió egyes világbajnoki jégkorongmérkőzés van. az első harmad után 0-0, ami inkább a horvátokra nézve hízelgő. dolgoztam kicsit. méregettem, meg munkát osztottam. (másoknak nem kötelező a sztrájk!) közben meg a közvetítést követem. itt lehet nézni:

http://www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=1496
http://www.nemzetisport.hu/Kozvetites_index.php?tid=3175
http://jegkorong.blog.hu/2008/04/18/magyarorszag_horvatorszag

illetve olvasni. nézni a sport tv-n.

lehagytam egy fontos dolgot. zárva a büfé. ez felháborító. mondjuk van a szomszédban egy másik, de akkor is. erre nem voltam felkészülve. és van widgetem, tehát beágyazható vagyok. jó nem?

10:56 némileg nehezíti a rendszeres frissítést, hogy a blog.hu szerver el-elmegy aluszni hosszú percekre. második harmad után 1:0 nekünk. én pedig felfüggesztettem a munkabeszüntetést, mert meg kellett mérnem egy alkatrészt és még jegyzőkönyvet is kellett készítenem. skandallum!

11:54 az elmúlt órában elég sokszor kellett megtörnöm a sztrájkot, mivel a szokásos rend uralkodik a gyárban. péntek délutánra elkezdik hordani a sűrgősebbnél sűrgősebb melókat. így a magyar válogatott csak részben élvezhette a figyelmemet, miközben 3:0-ra verte a horvát kollégákat. megemlíteném, hogy hetényi zoltán első válogatott tétmeccsén rögtön shutouttal nyitott. gratulálok.

13:45 nem kevés munka csúszott be, valamint egy igen hangos vita a főnökömmel. ennek oka egy munka végrehajtásának mikéntje volt, valamint a hozzá való anyagellátás. a részletek nem olyan fontosak, én erkölcsi győztesnek tekintem magam. lassan indulok haza.

közben találtam valami érdekeset! hétfőn utas-sztrájk lesz!

Nem lennénk hétfőn a BKV helyében. A Budapesti Utasok Szakszervezeti Szövetsége (BUSZSZ) sztrájkfelhívást tett ugyanis közzé.

Eszerint 2008. április 21-én egész napos sztrájkot hirdetnek, amely az éjszakai járatokat is érinti.

A sztrájk keretében április 21-én 0:00 órától, 24:00 óráig a Budapesti Utasok Szakszervezetének tagsága (kb. 1.500.000 utazó) tiltakozásul a BKV dolgozóinak pénteki munkabeszüntetése miatt, térítésmentesen veszi igénybe a BKV járatait.

Az utasok a hétfői sztrájk ideje alatt nem használják bérletüket, nem érvényesítik jegyüket és nem tesznek eleget a BKV dolgozói, illetve a BKV megbízásában álló biztonsági cégek munkatársai felszólításának.

A BUSZSZ ezzel a sztrájkkal tiltakozik a BKV dolgozóinak a városi közlekedésben betöltött monopol helyzetével való visszaélése miatt.

A BUSZSZ a szolidaritás elve és az egyenlő esélyek elve alapján, a hétfői utas sztrájkot egyben a BKV, az utazóközönség felé (a BUSZSZ tagsága) történő erkölcsi kárpótlásnak minősíti, így a sztrájkban résztvevő utazók megbüntetése, vagy hátrányos helyzetbe hozása ellen, minden fórumon tiltakozik.

A BUSZSZ nem kíván visszaélni a BKV dolgozóihoz hasonló monopolhelyzetével, a hétfői sztrájkot egyszeri figyelemfelhívásnak tekinti. Minden olyan esetben azonban amikor a BKV dolgozói ismét sztrájkba lépnek, a BUSZSZ is megismétli saját akcióját.

további részletek a bkv-figyelőn»

én egyetértek! nem mutatom meg nekik! pedig van! szavazzatok!

 

délután egész jó tempóban lehetett haladni a városban hazafelé. bár a mindenhol hangoztatott kihalt város azért túlzásnak tűnt. terveim szerint délután befejeztem és feltettem volna a videot, ám az egész heti fárasztó program keresztülhúzta a számításaimat, ugyanis elbóbiskoltam. pedig utálok délután aludni. így táncra már kissé késve indultam el. erről nem ejtenék különösebben szót, mert semmi különös nem történt. ellenben utána! hazamentem, majd kilenc magasságában elindultam zsófihoz. mivel a tömegközlekedés még mindig némi hiányossággal küszködött, ezért a kerékpár volt a hordozóeszköz. és megértettem. megtudtam, miért írták napközben, hogy kimerészkedtek a "vasárnapi bringások". még így este is elég sokkal találkoztam. mindenféle világítás nélkül, lassan ügyetlenül, körültekintés nélkül rótták az utakat. könyörgöm! legalább valami világítást!!!
így zajlott tehát a sztrájk az én szemszögemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr60431073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása