ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

vegyesröpi

2008.02.27. 12:58 csavarhuzo77

a hétvége egészen kellemesen és - szokás szerint - kevésbé pihentetően zajlott. szombaton kedves párom után vetettem magam, miután a kötelező köröket lefutottam. meglepően gyorsan le is jutottam tatabánya városába, ahol az éves rendes farsangi vegyesröplabda tornát rendezték. ott aztán nézhettem a röplabdát napestig. majd másnap kezdhettem előről. nem állítom, hogy a nap huszonnégy órájában lekötött, de valami mindig történt, hogy ne váljon unalmassá. végső esetben például felnyitottam egy sört. de nehogy félreérthető legyek, tényleg nem unatkoztam. például érdekes szabályismereti vetélkedőkkel szórakoztatott a nagyérdemű, mikor is a játékvezetőt próbálták valamiről meggyőzni, ami logikusnak logikus, csak épp ne a röplabdázás szabályainak elvével egyező. néha tényleg érdekes dolgokat hallottam.

este meg buláj volt, úgyhogy megint jól szórakoztam. persze így a másnapi események kevésbé foglaltak le. inkább az ébrenlét és elalvás határán lebegtem olykor-olykor. végül a lebonyolítás furcsaságából adódóan nem tudom, hogy zsófiék hanyadikok lettek. (ők sem) valamint a másik érdekelt csapatról, a napraforgóról sem tudok számszerű adatot, de jól szórakoztunk. készítettünk pár száz fényképet is, melyeket »itt« találtok. (köszönet érte csilinek!!! pussz!)

íme egy kis ízelítő ezekből. itt balra.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr40356528

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: live22 hack 2019.04.28. 17:53:22

Bingo math game printable 4th grade - joapycl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása