ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

visszatérés

2007.12.17. 06:39 csavarhuzo77

nem nagyon merek megjelenni ennyi kihagyás után. jó kis letolást kaptam és ráadásul az ugye megmondtam fajtából. ehh. na sebaj. most bátorságot merítve itt vagyok.

élek (élünk), virulok (virulunk). semmi extra nincs velem. dolgozgatok, táncot verek a nép fejébe és a köztes rövidke időket a virágárus kislány társaságában töltöm. ez utóbbi nagyon jó móka. a munka az munka, nincs mit magyarázni. a tánc meg szokás szerint sok. tehát túlvállaltam magam, de bírom valahogy. ma is belehasítok majd. aztán este belezuhanok az ágyikóba.

persze karácsony közeledtével amúgy sem vagyok az az igazán friss. erről az jut eszembe, hogy nem vettem még senkinek ajcsit. pedig lassan aktuális. ma megteszem az első lépéseket. legkésőbb pedig 24-én délelőtt befejezem. bár ennyire nem szeretem kitolni a dolgot. szerencsére elképzeléseim vannak, ezért nem kell teljesen bután tolonganom az ünnepi forgatagban. most picit imitálom a munkát. aztán később talán egy újabb posztot is összehozok.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr73266506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása