ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

a lányok, a lányok...

2007.11.05. 22:33 csavarhuzo77

atyaég, mióta nem írtam. de csak és kizárólag a nők az okai (vagy csak oka?) ennek. úgy nagyjából három darab. illetve inkább négy. szóval, történt, hogy a hétvégén voltam három labdarúgómérkőzésen, amiről semmit se tudnék írni. illetve tudnék, de nem akarok megbántani senkit, tehát nincs érdemleges infóm. talán csak annyi, hogy azért ezek a pályák ilyen hidegban már nem tesznek jót a lábaknak, úgyhogy fáj picit a két lábszáram. nem hiába öregszem asszem. (áááá, neeem!) viszont két alkalommal is találoztam játékvezető ellenőrrel, ami meglepő, mert ezt egy év alatt szoktam összeszedni. gyanítom, most sem miattam voltak ott, de sebaj. végülis nem sok rosszat tudtak mondani rólam, tehát örülök a találkozásnak. további örömteli sportvonatkozása a hétvégének, hogy talma világbajnok lett. már pár hónapja pont itt említettem, hogy rászolgált. most van három világklasszis sportolónk olyan sportágakban, amelyek mindenhol igencsak elismertek. (szávay - tenisz, bodrogi - bringa, talmácsi - motor). jó dolog ez. mert vannak kiválló kajakosaink, meg kenusaink, remek vízilabdázóink, kiváló öttusázóink, stb, de ezek mind olyan sportágak, amelyek nem számítanak a klasszikusan mindenhol elismert és ismert sportágak közé. (sajnos!) persze ettől még ezek nagyobb sportemberek is lehetnek, ezt nem vitatom, de azt látnunk kell, hogy nem minden sportág megbecsülése egyforma a világban. ki is felejtettem a negyedik világklasszisunkat, erdeit. mert a profi boksz is a földkerekség nagyobbik részén elismert és népszerű sport.

de miután valakit megsértenék azzal, hogy rossz helyen húzom meg a határt, lássuk, miféle nőket említettem az elején. először is az az istennő érdemel említést, aki kissé hanyagolt az utóbbi időben. persze gyanítom (és remélem!), hogy nem kimondottan engem, hanem úgy általában a világhálót, de ez semmit nem változtat azon, hogy hiányzik a mindennapos eszmecsere. illetve az olyan nagy méretű eszmecsere. távollétében kevesebb az ihlet. ráadásul nem tudom bombázni a kérdéssel, hogy mikor adjam oda neki a progikat/filmeket, amiket szeretne! :D

következő hölgy (höööölgy?... :D) Ronaanisu egyenes következménye, hiszen ő "hozott össze" vele. (remélem olvassa ezt a kifejezést, mert akkor már írhatja is, hogy csak szeretnéd kisszívem! :D) szóval Eripííí elég sok időmet leköti. szerencsére. ahogy ronaanisu fogalmazott, olyanok vagyunk, mint egy rossz házaspár (vicces megfogalmazás! :D) első perctől fogva oltjuk egymást, de szerencsére egyikünk sem sértődős típus (illetve én nem, Eripííí meg csak akkor húzza fel magát, ha szembeállítja valaki a TÉNNYEL, hogy perverz, pedig nem kell azt szégyellni!), tehát jól elvagyunk itt-ott az elektronikus szupersztrádán.

a harmadik és negyedik női főszerplő a történetben egy bekezdésben kell, hogy szerepeljen. ex és ex anyukája. ha valaki egyszer azon tűnődik, van-e értelme a "legyünk inkább csak barátok!" mondatnak, akkor kérdezzen meg, és elmondom: van! igenis van, sőt! nehezen indult. nem azért mert nem akrtuk volna mindketten, hiszen a tánc összeköt minket. viszont nem egyszerre éreztük úgy, hogy le kellene zárni valamit, és ez feszültségeket okozott. ám voltunk annyira jó fejek, hogy meg tudtuk beszélni. és ő volt annyira rendes, hogy segített, ha kellett. furcsa helyzet volt, mikor egyedüllétem miatti gondjaimat csak egy emberrel tudtam megosztani, akivel együtt töltöttem (egy szobában) egy hetet. és ez a valaki pont a problémák gyökere volt. szerencsére én kellően értelmes maradtam, ő meg kellően megértő, így mára elértük, hogy rendkívül jó barátok lettünk. így esett, hogy a tőlük 300 méterre lévő pályán lévő meccs előtt beugrottam hozzájuk. nem meglepetésszerűen, mert ennyire nem akarok bunkó lenni, de nem is hosszas tervezgetés után. és teljesen természetesen működött a dolog. még hendméd műzliszelettel is megajándékozott, ami amúgy tök finya volt! és hogy miként jön a képbe a kedves mama? hát úgy, hogy ő már annak idején is azért bírt (többek között), mert nem kellett kaját kidobnia, ha feltűntem a láthatáron. így vasárnap kettő alkalommal is tettem látogatást. első alkalommal két szenyát (ejtsd:szemvics) nyomott a kezembe, második alkalommal pedig a családi ebédből kaptam egy adagot. kedves papával pedig beszélgettünk keveset a fociról. tehát leendő hölgy udvarlóim, azon nem kell aggódni, hogy a szülőkkel hogy jövök ki, remekül, csak győzzétek kivárni, míg hozzátok engednek! /me kacsint

ezek után ma még fontos meccset is sikerült nyernünk, úgyhogy vidáman térek nyugovóra. és csak annyit kérdeznék, ki látta a mai balázs-showt? aki nem, az bánhatja...

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr1219717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eripííí · http://www.luvaddictdramaqueen.blogol.hu 2007.11.06. 12:40:00

pontosan: csak szeretnéd kisszívem! xD

és nemtom ki tér ki mindig erre a perverzes témára, az egy dolog h még George Clooney-t is megnyunyorgatnám így 60 vagy hány évesen, de ez még nem számít ANNAK! úgyhogy kabbe kiccsillag xD vagy ha annak is számít, én szeretek AZ lenni xPPP

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.11.06. 12:48:45

látod, ismerlek, mint a rossz pénzt! :D (ez persze nem igaz, de most beletrafáltam!)

dzsordzsinak meg majd átadom, hogy "megnyunyorgatnád", biztos örülni fog a vén feje! :D

Eripííí · http://www.luvaddictdramaqueen.blogol.hu 2007.11.06. 12:52:12

érzed már a nyakad körül a kezemet?

mert én már folytogatlak ezerrel!!!!!!!!!!!! xPPP

vigyázzá mert mentális kung-fu-ba is jó vagyok

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.11.06. 12:55:20

pommost? mikor egyetlen rossz szavam nem volt? hát mééé? mivel szolgáltam rá, e kegyetlen bánásmódra, kedves fejben brúszlíné? :D

Eripííí · http://www.luvaddictdramaqueen.blogol.hu 2007.11.06. 13:22:10

ez olyan mint egy loreal reklám: mert megérdemled! xD csak úgy xD eheheheheeeeeeee

Eripííí · http://www.luvaddictdramaqueen.blogol.hu 2007.11.06. 16:39:51

hja és én láttam a balázs showt xD
süti beállítások módosítása