ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

felháborodás!!!

2007.10.01. 23:55 csavarhuzo77

felháborodtam, aztán angolon voltam, majd focizni, ami nem javított állapotomon és közben lekéstem a kisasszonyt, de azért alkottam is.

részletek! bodrogi lászló kérte a francia állampolgárságot és jó esélye van, hogy meg is kapja. délután még úgy hangzott a hír, hogy friss világbajnoki ezüstérmesünk az olimpián már francia színekben indul. de ez nem így lesz, mert a kvótát még magyar színekben szerezte. és miért? azért, mert a világbajnoki részvételhez semmilyen segítséget nem kapott. tudjátok ezüstérmes lett! abban a sportágban, ami az egyik legnépszerűbb sport a világon. olyanban, ami piacképes, jövője van és közvetítik világszerte. és nem kiszaladt az eredmény, hanem megérdemelte. később a mezőnyversenyben is hetvenedik lett. ez nem hangzik olyan extrának, de kb százötvenen be sem fejezték a versenyt! ő egyedül, segítség nélkül ott volt, jól szerepelt. sokat tekert az élmezőnyben, látta ország-világ (szó szerint!). rajta a nemzeti színű mez. akik előtte végeztek nagyrészt nagyobb csapat részeként, más körülmények között, és az időfutamban sehol nem voltak, vagy leginkább el sem indultak. a magyar szövetség itthon komoly vitába került a cornexivel, aki így ki is szállt a magyar kerékpár sportból, mert nem az ő versenyzőjük indult a mezőnyversenyben. (a magyar bajnok!) helyette az időfutamban már amúgy is rajthoz álló bodrogira tették a voksukat. hogyazután magára hagyják. saját zsbből fizetett mindent és megunta. igaza van! nem hiszem, hogy egy nyavajás repjegy, meg egy heti szállás nem futotta volna ki. a szövetség, az olimpiai bizottság, a sportért felelős kormányszervek, a szponzorok, akárki összeadhaták volna. nem tették. pedig a drága dolgok, kisérő kocsi, szerelő, bicikli, stb amúgy is a csapatától jöttek volna. azok ott profik, nem hagyták volna magára lacit, mint ahogy nem is tették. az lett a vége, hogy most megunta. és igaza van!

van mintegy három világklasszis sportolónk, akit ismernek a világban. ők azok, akik egy mindenhol népszerű sportág elitjében vannak. bodrogi - kerékpár, talámácsi - motor, szávai - tenisz. mert sajnos sem a vívás, sem a vízilabda, sem a kajak kenu nem olyan világszinten (el)ismert sportágak, mint a fenti három. bár ezek is ilyenek lennének. de ezen nem tudunk változtatni, ezért azt kellene megbecsülni, ami van. nem tesszük. egytől "megszabadulunk", úgy tűnik. már csak szávait kell az usába, talmát meg az osztrákokhoz zavarni (vagy máshova) és akkor ügyesen lepítettük azt, ami maradt. idegesít!

sok elfoglaltságom kapcsán lemaradtam pidiről, pedig megmutattam volna neki a művem. de közben sikerült a zenével addig vacakolnom, míg a sok formátum cserélgetés miatt romlott a helyzet. viszont erőm már nem maradt visszacsinálni. mindegy, kezdetnek ez van. ha kitapasztalom a youtube-os felvevő cuccot, meg a többit, lesz jobb is.

 

ezek borzoltak a hétvégén a tévén keresztül!

ma még volt egy csomó minden, de nem fontos. angol, labdarúgó szövetség és előtte számlatömbért mászkálás. később foci. persze focin a karom is lesérült, hogy a térdem ne legyen egyedül! valamint lemaradtam... ehh!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr40183072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renoist 2007.10.02. 11:32:50

Bepótoljuk, bepótoljuk! ;)
Én fentvoltam hajnal 3-ig, de amikor láttam h kihalt az msn, leléptem onnan, nem gondoltam hogy éjfél körül leszel...

Műűű??? Mien műűű??? *izgatott* Rajzoltál? Szerkesztettél? Ezt a vidit csináltad? Ha fentvagy youtube-on felvehetlek frenclisztembe?

Hát nem tuom... Bodrogi... Én személyszerint nem változtatnék semmi pénzést, semmiféle célért (esetleg ha szeretteim életbemaradása függne tőle) állampolgárságot... De ez ÉN vagyok, ez egy vélemény. Ha Lacinak a bringa az élete, megtom érteni... de én magam nem tenném.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.02. 11:50:22

igen, ez itt a "mű", de mint említettem ezer sebből vérzik. na mindegy. vegyél bátran, hisz ez csak öröm számomra, hogy frencek lehetünk.

bodrogi, hát sok igazság van abban, amit mondtál, de ő kerékpáros. azok nem emberek, hanem kerékpárosok. egész életét erre tette fel. kiskorában apukája irányítgatta és menedzselte, majd franciaországba szerződött. régóta kint él és versenyez. onnan minden támogatást megkapva vett részt a magyar bajnokságokon, és szerezte a ranglista pontokat a nagy versenyeken. nekünk magyaroknak. cserébe fizethette a szállását. mikor szintén minket képviselt. és ez nem megbeszélés eredméye volt, hiszen beleférne neki ennyi (bár akkor sem korrekt), hanem ez van, ezt mondták...

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.02. 11:53:50

renoist: rajzolni, ééén? hahahahahahahahahahahahahahahahahaha! na most felderültem! de tudod mit! rajzolok, csak neked! cserébe, hmm, táncolunk? bár az sztem eccerűbb a rajznál. (biztos az! - a hang)

Renoist 2007.10.02. 12:20:12

A vidit otthon végignézem, hanggal, beleéléssel ;) Mien progival csináltad?

Jujj xD De én sztem nem tudok táncolni! Utoljára bnőm esküvőjén "roptam" x) De... oké, ha megtanítasz pár lépésre :)
Kezet rá!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.02. 12:35:44

/me kezetnyújt

tényleg ne számíts jóra, mert mikor már hússzor új formátumba mentettem, kiderült a hanggal volt a baj. amit megjavítottam, de nem tudom, mi volt a gond! :D
windows movie maker
tudsz Te táncolni, majd én bebizonyítom!

Renoist 2007.10.02. 12:51:53

Apácaverekedés miatt bezárnak egy apácazárdát Dél-Olaszországban. Tömegverekedés ugyanakkor nem volt, csupán a kolostor utolsó három nővére esett egymásnak.
2007.10.02 09:30 MTI


A harc nem mindenki mindenki ellen alapon folyt, hanem ketten egy ellen: Annamaria és Gianbattista nővérek Liliana főnővért előbb összekarmolták az arcán, aztán a földre gyűrték, mert elegük lett zsarnok irányításából.

A helyi érsek megpróbált békességet teremteni, ám a trió hajthatatlan volt, ezért aztán az egyházi elöljáró a Bari közelében lévő Szent Klára zárda bezárását kérte a Vatikántól. A két nővér egy másik zárdába távozott, ám a főnővér elbarikádozta magát.

A verekedés még júliusban történt, de csak most derült ki a bezárás hírére. Hogy a zárdába zárkózott Liliana még mindig ott van-e, arra nem tért ki az AFP francia hírügynökség.


Hová fajulunk xD

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.02. 13:52:19

hihi :D
mik vannak! lassan már a zárdában sincs biztonság! (illetve nem is lassan!)

Tilla 2007.10.02. 20:28:52

Látod csavi igy kell megjelölni a forrást! Szép volt Renoist 5ös. Beszéljétek meg, hogy mikor tudod korrepetáli csavit!!!

Renoist 2007.10.02. 23:57:43

Köszönöm Tanár Úr kérem! x)))
süti beállítások módosítása