ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

semmi, csak a statisztika

2007.09.27. 12:53 csavarhuzo77

középiskolás strandröpi tegnap végetért. jó móka volt. bár a végén kissé már belefáradtam. igaz egy csapattal még sörözni is beültem, ami mondjuk nem volt olyan nagyon fárasztó. főleg, hogy percekről volt szó. este viszont végre elkaptam pidi/yazoo/reno-t msn-en. nagy szó ez, mert mi gyakorlatilag váltásban alszunk. mikor én kelek ő akkor fekszik. és hat-hét órát alszunk. naponta. és ketten összesen. a mai nap picit nyugisabbnak ígérkezik munka végétől, viszont itt bent talán kevésbé. bár most jelentős feladatokat oldottam meg, tehát talán ezzel pici nyugtom lesz. az előző mondat vrirtuális papírra vetése óta másfél óra telt el, vagyis a mondat érvényét veszítette. azt hiszem bejelentem az igényemet fizetésemelésre, ha ez így megy tovább. kérem, itt dolgozni kell időnként! :D

persze ezzel a fonalat is elveszítettem és nem tudom, mit akartam. persze ehhez nem nagyon kell több húsz nanoszekundumnál, úgyhogy az lett volna a csoda, ha nem következik be. most tehát ott tartok, mintha nem írtam volna semmit. még jó, hogy feldobtam ide ezt a klippet, mert így legalább némi hozzáadott érték van a mai napon a blogomban. bár bekeretezni és anyunak megmutatni a mei termést senki nem fogja! :D de nem lehet minden nap ilyen sikeres!

lassan hazamegyek, ha ott sem történik semmi, akkor ma már nem jegyzek be ide semmit sem. de hol van még a nap vége... hát még a holnapi! ejj, na az...tilla, pihentesd a szemed, hátha szombaton is írok. (ha lesz erőm!)

illetve de!

megnéztem a statisztika oldalamat, ha már van és megdöbbentem! olyan dolgokon például, mint a látogatottságom, bár ennek vannak érthető okai, hisz van, hogy én is többször felnézek ide.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ami azonban ennél is meglepőbb, az a keresőkifejezések statisztikája, amivel a blogomra akadtak néhányan, megjelöltem a legérdekesebbeket! (elmúlt 7 nap!)

 

 

 

 

 

 hogy »győzi új barátnője« illetve a remek »mónika só« idevezet, hát nem túl hízelgő, de legalább bulvár-blogger lettem, ami, ha már amúgy nem, hangzásában érdekes. viszont az »azt akarom, hogy szenvedj«, az egyenesen megdöbbentő! meg kell, hogy rémüljek magamtól. azt hiszem buci felügyelő akadhatott a nyomomra (mellesleg ez is szerepel ott!). továbbá van még egy, de az a másik oldalon volt, és már nem akartam képet illeszteni, de az legalább másként lepett meg. »a borg«

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr65178571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.09.27. 14:55:44

A látogatottsági adatok szépen mutatnak csak nem látni belőle semmi érdemlegeset, de nem is ezért járunk ide :)

Y 2007.09.27. 15:49:48

Egyetértek Tiléával s csatlakozom :)

Y 2007.09.27. 15:50:55

*Tillával*
Elnézést!

A Világ Ura · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.27. 16:21:30

na a számok nem olyan fontosak, bár erősen figyelve a nagyított rész látszik azért :D
de nem is ez a fontos! :D
örülök, ha nem ezért jöttök.
süti beállítások módosítása