ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

papírblog / beszámoló

2007.08.20. 10:54 csavarhuzo77

szombat délután 19.16 van. rájöttem, hogy blogfüggő lettem. vonaton ülök és papírra blogolok. ez már nem normális. nem tudom, mi ennek az oka, sőt azt sem, lesz-e kedvem mindzet bepötyögni (úgy tűnik van).

borzasztó rossz ez a toll, amit az újságosnál sikerült szereznem. lehet, hogy ez szakítja félbe a blogot, mert már most idegesít. na mindegy, jó lesz. bezzeg síp, sárga- és piroslap az van a táskámban...

szóval vonaton ülök. útban siófok felé. megyek bulizni, elég érdekes lesz. Barbáékkal hivattam meg magam. Barbával csak a strandröpiken találkoztam eddig. szintén játékvezető. eddig alig-alig érintkeztünk, de siófokon kiderült, ő az egyetlen, akivel el lehet menni bulizni. igaz, ott is elég hamar elveszítettük egymást. amint megtaláltuk a saját "bandánkat" mentünk a magunk útján. de ő állandóan bulizna, én meg már mentem volna nagyon. elértem hát, hogy hívjon el. először szerdán hívott, de azt a másnapi munka miatt lemondtam. ezek után mondta, hogy szombaton is lesz buli. jó, megyek! - örültem, majd hozzátette: Siófokon! na most már akkor is! - határoztam el, és így is lett.

kinéztem a 17.20-kor a keletiből induló vasparipát. és 19.12-kor kelenföldön fel is szálltam egy másikra. ennek oka, hogy a délutáni sütögetés-képnézegetés elhúzódott kicsit.

már tárnokon túl, de szünetet kellett tartanom, mert lerohad a kezem ettől a szutyok tolltól. egy 24 fős vasúti kocsirészben ülök. nem kék hagyományos máv, hanem valami piros. szép, tiszta, meleg (túl meleg). tizenhárman vagyunk. egy idős házaspá, egy másik idősebb férfi. róluk semmi. ülnek, utaznak. az egyedül lévő mindjárt négy ülésen egyszerre. aztán egy alvó fiatalabb pasi. egy hátizsákkal. alszik. két húsz körüli srác. valahova bulizni mennek. felszállás óta söröznek. második vonalbeli partyarcok. van egy üveg tasco-minőségű viszkikólájuk is. egyik 25 lesz. most említette. másik szerintem informatikus. visz kamerát bulizni. no comment. bármi kerül szóba, ő mindig csak fölényes, perszehogyígyvan, de én ezt jobban tudom reakciókkal szól hozzá a témához. néha valamit meg is magyaráz. igaz, tényleg jobban is tudja a másiknál. most a digitális fényképezők a téma. mögöttem 3 lány. 17-20 körül. siófokra tartanak bulizni. vihognak. semmi téma, de kőrlégzéssel beszélnek róla, amit csak a nevetés szakít meg néha. persze ez azért túlzás. az előbb például kiderült, kinél milyen smikcucc van. ez egyébként őrületes. az egyikük például tíz percig sorolta és mindössze egy fika kis táska van nála. elismerésem. másik remek témájuk az volt, hogy mi van este 11 után a travel channelen. egyiküknél ugyanaz, mint napközben. másik kettőnél nem. de undorító - állítólag. mert ők még soha nem nézték. vicces volt.

velencei tó jobbra, fiúknál sörcsere. én pihenek.

Kihagytam a hátsó sarokban csendben vigyorgó pasit a macskájával. mp3 lejátszó póver on. bemelegítés a bumcival. nem rajongok érte, de bulikban ez van. ezért is töltöttem fel. igaz, általában régi slágerek bumcifeldolgozása.

» groove coverage - poison «

amúgy is szeretem a feldolgozásokat. úgy általában, és ha már pary zene, akkor is inkább ilyen legyen, legalább egykor hangszeren játszották... vagy például a '80-as évek diszkóklasszikusai. valahogy ezeket még el tudom viselni. de egyébként nem rajongok az ilyen zenékért. bár igaz, ha egyszer bulini kezdek, akkor már majdnem mindegy.

» chelo - un corazon «

pihi. agárd.

» Inscape - dilmma «

rock. ezt szeretem! amatő. Mogyee énekel. őt ismerem és nagyon jó! érdemes meghallgatni! túl vagyunk székesfehérváron. volt némi csere és sötét van. felszállt egy büszke anyuka, a két srác hűlt helyére ült az átható viszkikóla szagba. mellette talán az apuka, de fiatalabbnak tűnik. lehet, hogy ő is gyerek, csak idősebb. szemben a tesók. zenészek. egy-egy gitár, vasalt ing, hasonló vászonnadrág és bőrszandi. a nylon zacskóból kikandikáló piros anyagból arra következtetek, flamencót játszanak. ráadásul bal kezükön rövid, akkordokat fogó körmök, jobbon hosszabbak. akkusztikus gitár lesz az újnak tűnő tokokban. lányok nevetése néha átüt az mp3-on. sarokban ülő ember ugyanúgy ül és mosolyog. bámul ki a sötétségbe. háromnegyed óra még.

» marc anthony & jlo - no me ames (salsa mix) «

elég az olvasásból. steven king várhat. kintről fűszerszag jön be. valami petrezselyem szerű. az ablakban látszik a hold sarlója a fák mögött. megittam az iceteámat és szomjas vagyok. nem baj, nincs sok hátra.

» juanes - la camisa negra (raeggeton mix) «

eszembe jutott, hogy kicsit elszúrtam az öltözékem. a rövidnadrág jobb lett volna a hazaútra, mert éjjel a farmer jobb szolgálatot tehet a hűvösebb éjszakában. meg az ilyen helyeken is szerencsésebb. lehet, hogy siófokon átveszem. viszont a fejemre tolt napszemüveget elteszem. ez kicsit erős. most vettem észre, hogy ott van.

megálltunk valahol. fogalmam sincs, hol. remélem, siófokon nem így lesz. most azon gondolkodom vigye-e minden cuccom WC-re, vagy csak a tárcám.

» shawn colvin - crazy «

a WC foglalt. de érdekes volt az út. át kellett hatolnom az első osztályú részen. baba-rózsaszín és -kék falak. teljes üveg fülkeelválasztók. légkondi. csomagleszedéshez, falba épített, létra szerű fellépők.

most megint eszembe jutott, mi lesz, ha barbáékkal mégsem lesz közös a buli. haller gabi barátomék is átruccannak a balcsi másik feléről, de tudom, hogy ők nem bírják sokáig. én viszont nem válogathatok. pesten taxiba vágnám magam, ha nem jön össze, de itt? tehát jó lesz és kész. megálltunk. közel vagyunk, mert egy csomó belőtt hajú partyfigura lépett a vonatra. lányok pedig befújták magukat. pakolok. hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr47144234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pidi · http://puppetmaster.blogol.hu 2007.08.21. 06:19:54

Munkába menet és jövet az utóbbi 1 hónapban én is Juanes-t hallgattam x) Favoritom tőle a Luna és a No Siento Penas. Mondjuk már eleve plusszokkal indult nálam a srác, lévén, hogy oda-vissza vagyok a spanyoltól mint nyelvtől. Mesmeg jól sikerült a buli?
süti beállítások módosítása