ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

007

2009.04.09. 11:24 csavarhuzo77

hajnali ébredésem kissé koraira sikeredett, és egyben csilimet is felvertem, amit végképp nem kellett volna. viszont percekkel később valami egyáltalán nem szokványos hang, majd csilim még kevéssé szokványos rövid, ugyanakkor éles sikolya ütötte meg a fülem. mint II. osztályú játékvezető, (mert kedden sikeresen levizsgáztam!!! gratulák???) azonal a hangok irányába fordítottam tekintetem. konstatáltam, hogy csilim álmos, de nem szenvedett maradadó sérülést, és a hang kissé odébbról jön. forrása egy negyven dekás harci bögöly éspervagy lódarázs! mit ló, elefánt! megőriztem a hidegvérem. egyikszememmel tovább figyeltem, hogy csilim valóban sértetlenül megúszta, másikkal a szoba átellenes sarkába követtem a CIA/MOSZAD/MI5/KGB/BKV/stb által fejlesztett pusztító erőt. pulzusom azonnal felszokött percenkénti 42-re. alig néhány másodperc alatt feldolgoztam a lehetőségeimet. tudtam, csak egyikünk maradhat. előrántottam a táskámban felejtett türcsit, ami még foci után a többi cuccal együtt került a táskámba néhány napja. ezzel már nekem is volt mindent elpusztító fegyverem. igaz, nem olyan gyémánthegyű acélszigony, mint az ellennek, de én még okos is vagyok. (meg II. osztályú játékvezető, mert kedden sikeres...) három-négy mach sebességgel (hangsebesség 3-4-szerese) repkedett a szobában, ám elsőre rádobtam az elfogó leplet. a meglepetés és a kiáradó illatanyagok lebénították a központi idegrendszerét/processzorát. begyűjtöttem és huss ki az ablakon.

a sebesültek ellátása után. visszafeküdtem az ágyba, hiszen még fél óra lustulás várt. azonban nem sokkal később újabb, hasonló bombázó hangjára lettem figyelmes. a főhős roppant csinos párja, ahogy az ilyenkor lenni szokott, már nem sikoltott fel másodjára, csak konstatálta, hogy ezzel még nincs vége. nosza a vegyi tarcsi-türcsi ismét bevetésre várt. megint elsőre találtam (hiszen kedden sikeres II. osztályú...)! ez a példány szívósabb volt és megpróbált elröppenni a fegyverrel, ám nem sikerült. másodpercekkel később a nézők ismét csak a főhős hibátlan sziluettjét figyelhették hátulról, amint eltávolítja a támadót.

így indult a mai nap. bent meg az idióta főnököm idegesít. az lesz a vége, hogy őt is kidobom az ablakon.

apropó, említettem, hogy kedden sikeres II. osztályú játékvezetői vizsgát tettem?

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr301055483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása