ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

zajlik...

2009.03.19. 12:29 csavarhuzo77

ex(táncpartnerem) [álló sor, jobbról a második] valamikor januárban bejelentette visszavonulását. ez - lássuk be - várható lépés volt részéről. nem repestem hát az örömtől, de mivel valahol fel voltam készülve nem is estem kétségbe. viszont ilyenkor célszerűen másik táncpartner után kell nézni. nem kapkodtam, mert egyfelől csilimmel csak elmegyünk már végre salsázni (rokizni, tangózni, stb), másfelől a tánctanárunk oktatói/koreográfusi feladatokkal bízott meg, tehát el tudtam foglalni magam tánc terén. mindemellett volt jelöltem a pozícióra, akinek ezt meg is említettem, de szerintem nem vette komolyan. viszont az elmúlt kedden nekem szegezte kissé félénken a kérdést, hogy akarom e őt! természetesen, mint táncpartnert. én meg természetesen akartam. tehát megtörtént a váltás, van új táncolós lány. [guggoló sor baloldali lány]

ennyit a táncról. röpi. a meccsdömping csúcspontjához közeleg. ezen a héten nem kevesebb, mint négy mérkőzés levezénylése vár rám. ebből egy zajlott le tegnap. nem volt valami nagy kihívás. egy pedig ma következik. na ez már inkább (indiánabb, ha-ha)! a férfi első osztály két első helyén tanyázó alakulat csap össze, és az eredmény a bajnokság végső kimenetelét is döntő módon alakíthatja. ráadásul a fordított pályaválasztással zajló "visszavágó" egy hét múlva esedékes. na azon is ott leszek, és szintén nem nézői minőségben. (gyk.:nem is játékosként!)

persze egyértelműen a mezőny egyik legjobbjának kell az ilyen összecsapáson fújni a sípot. és igen magamra gondolok, és nem, nem vagyok beképzelt, csak épp most jött az e-mail, hogy ismét ideje egy osztályt lépni felfelé, úgyhogy felkészülni, majd vizsga. nincs megállás!

az most már szinte mellékes, hogy a két derbi miatt két csütörtöki focit is ki kell hagynom. sebaj, jön a hétfői műfüves bajnokság. jövő héten forduló!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr41011778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása