ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

vegyigyümi

2008.10.16. 18:38 csavarhuzo77

nem is tudom, mit írtam utoljára. célszerű lett volna persze visszaolvasni, de most már nincs nagyon kedvem. hétfőn megvolt a temetés. nem volt könnyű, de jobban ment, mint gondoltam volna. sokan eljöttek, ami jól esett. olyanok is, akikre nem is gondoltam volna. például a hétfői focicsapatunk is képviseltette magát. köztük olyanok is, akik nem is ismerték apukámat.

kedden egész nap javították a liftünket, úgyhogy háromszor megmásztam a 10 emeletet oda-vissza. aztán estére kész lett. beszálltunk mayloval, hogy sétálni induljunk. már majdnem leértünk, mikor iszonyatos erővel lefékezett. kábé olyan érzés volt, mintha egy méterről leugrottam volna és nyújtott térddel sarokra érkeztem volna. azt hittem a gerincem a fejem tetején jön ki. nem így történt. de nem volt kellemes. az azt követő negyed óra, amit a liftben töltöttünk mayloval szintén nem, bár akkor inkább csak unatkoztam. még jó, hogy nem vagyok klausztrofóbiás. ellenben maylo nem nagyon örült a 2,5 köbméternyi élettérnek, mikor arról volt szó, hogy futkározás, szagok és pisilés lesz. kiszabadulásunk után persze bepótoltuk, hogy aztán ismét felkutyagolhassunk a lépcsőkön.

a munkahelyemen sem tökéletes minden. éppen a külsős munkavállalókat kellett szabadságolni, miután leleményes vezetőink rossz szerződéseket kötöttek. így kellően lecsökkent a műhely létszáma. így fordulhatott elő, hogy ma egyik emberrel darutattam, akinek nincs rá jogsija, a kötözést egy szintén vizsga nélküli emberre bíztam, míg én egy fék nélküli targoncával hordtam az anyagot. ez a munkabiztonság.

ps.:válogatottunk szárnyal. tuti, hogy világbajnokok leszünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr52717477

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: marvel movies watch order 2018.01.26. 21:38:56

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csili 2008.10.17. 16:41:01

Az hogy mindenkinek visszatudsz firkálni a posztjára csak az enyémre nem elég negatív rám nézve és ezért rád is a következő napokban. I.J.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.17. 23:31:09

Nagyim temetésén is hasonló volt az érzés és a helyzet... Olyanok voltak jelen akik alig ismerték, és olyanok nem, akikre viszont számítottunk volna.

Horror: nnna ezért nem mászok én soha liftbe!

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.18. 05:02:26

Reggelt!
www.dextertherapy.com
Ismered? =) Jelentem Nekem 60%-ban vannak rejtett gyilkos ösztöneim... x)) "A válaszaid azt mutatják, hogy a személyiségednek valóban van egy sötétebb oldala. Győződj meg róla, hogy ezt a főnököd éppen nem tudta-e meg." x) Kiváncsi vagyok Neked mennyi jön ki!!! =)

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.10.19. 18:21:00

Aztán meg csal lesnek, ha baj történik :/
P.S.: Remélem, a csili által említett negatív vonalt nem vártad be és előre kiengesztelted :))

csili 2008.10.20. 09:29:47

Én is megcsináltam a tesztet:) 0%
Tesztelek megint hátha a negatív énemnek több lesz.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.10.20. 21:49:04

Na, csili! És még csavi hajtogatja folyton magáról, hogy Ő a tökéletesség mintaképe, hát kivi vagyok tud-e Téged e tesztben űberelni... =)

csili 2008.10.21. 16:25:33

Nem tudott!!!!! hihi:)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.22. 11:04:16

überelhetetlen!
csibi: még élek, ez sok mindent elárul! :)
dincs: nekem 47% és lehet, hogy jól titkolom, hogy tuti sorozatgyilkos vagyok...
csiliM: minden komment megválaszolva, kérlek kegyelmezz meg hitvány életemnek!!!!

csili 2008.10.22. 16:16:47

A büntetésed 3teljes nap bezárva, velem ;) :))))

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.10.22. 18:36:13

Azért remélem párod féken tart majd, ha ölni támad kedved! ;) Legyél résen Csili!

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.10.23. 09:57:20

csili: micsoda bünti!!! állok elébe
dincs: épp az a lényeg, hogy jól titkolom...
süti beállítások módosítása