ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

nyaralás beszámoló

2008.08.26. 12:25 csavarhuzo77

akkor hát a beígért beszámoló a remek nyaralásról. szóval pénteki napon kezdődött. aznap túl sok mindennel még nem voltunk elfoglalva, lévén, hogy én munka után mentem csak. a rajt nálunk volt. addigra csilim már az ajtóban toporgott. első utunk a madaras teszkóba vezetett, mivel még mind felszerelésben, mind élelmiszerellátási alapanyagokban (pl.:sör, bor) hiányt szenvedtünk. én kerékpáron, többiek (csili, peti és maylo házőrző véreb) géperejű járművel. míting a fent említett áruháznál, majd vásárlás. sokkal fájdalmasabb volt, mint azt gondoltam volna, de megérte, mert baromi jókat zabáltunk. mindjárt első este. átkompozás és megérkezés után ugyanis azon nyomban nekiláttunk tüzetcsiholni (peti), pakolászni és előkészülni a kajához (csili), házatőrizni, de nagyon (maylo) és kotyvasztani (szerény személyem). első este talán a bográcsban tojásos lecsó volt a menü, de erre nem esküdnék meg, mert úgy összefolytak a napok, mint a sör meg a rövid. viszont az tuti, hogy lefotóztam a holdat.

csak a hód a zégen...csak a hód a zégen

mivel a többiek nem kellett, hogy éhesen térjenek nyugovóra, a felállás maradt is ez, kevés kivételtől eltekintve. csak szegény csilinek jutott még mosogatás, meg reggeli készítés. szombattól aztán beindult a nagyüzem. már abban az értelemben, hogy gyakorlatilag minden nap jött hozzánk valaki. szombaton már meg is érkeztek az első vendégek. csili nagybátyáék. a zabáláson kívül a kutya dunaparti sétája volt a program. majló rém vicces, ha víz közelben van, így ez már önmagában sem rossz, de mellénk szegődött még egy eb, így aztán végtelenül nagy muri volt.

kiskutya-nagykutyakiskutya-nagykutya

mellesleg a programjaink nagy része az volt, hogy baromi sokáig lustálkodtunk (csili nem, mert ő reggelit rittyentett, aztán valami vízfelületet látogattunk, aztán ettünk és lefeküdtünk. legfeljebb kártyázással vagy valami teljesen értelmetlen dologgal szakítottuk meg. vasárnap például szinte egész nap a dunánál voltunk. még mi is megfürödtünk, bár nem lehetett melegnek nevezni a vizet.

kacsa-kutyakacsa-kutya

következő vendégünket peti invitálta meg. dorka kedves aranyos lány volt és hozott sok bort, valamint póker-készletet. ezért aztán ott is alhatott. amúgy az alvás egészen jól megoldott a telken. lévén van téliesített faház kályhával, meg ágyak is. nem úgy a fürdés, mert víz csak az udvaron, búvárszivattyúval felszínre hozva. később meg azzal sem, mert bekrepált.de szerencsére a szomszéd volt oly' kedves, hogy megengedte, hogy használjuk az ő vizét.

apropó víz! az egyik legjobb dolog a szigeten a pócsmegyeri tó. aprócska bányató belépővel, de mi nagyon jól elszórakoztunk. olyan nagyon jól, hogy pénteken is ellátogattunk még egyszer.

ne szórakozz zohannal!ne szórakozz zohannal

voltak még nálunk csili kistesvéréék is (bátyó). jól meginvitáltak az esküvőre. no meg velük is ettünk. hát nagyjából így telt az egyhetes evő-ivó tábor

cowgirlcowgirl

ja igen, és medencénk is volt!

romantikaromantika

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.