ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

2008 105. napja

2008.04.14. 11:34 csavarhuzo77

ma az év 105. napja vagyon, ha jól számoltam és minden bizonnyal a Tiborok ma ajándékkal/ajándékokkal gazdagodnak - ha meg nem kapták eddig -, mert nevük napja vagyon. az is igen valószínű, hogy kicsiny hazánkban jónéhányan a péntekre gigasztrájk körül járatják gondolataikat. érdekes helyzet lesz. talán lehetne olyan összeesküvéselméletet gyártani, hogy mindez azért van, hogy a fővárosiak megnyútsák a hétvégét, (jövő héten úgyis hat munkanap lesz), lemenjenek a balatonra már csütörtök este vagy péntek reggel, és lehetőleg tegyék ezt autóval. így a négy napos sztrádamatrica eladása megugrik, továbbá az üdülőhelyi vendéglátás/élélmezés forgalma is. így az állam spórol egy csomót. (kevesebb kiadás a bkv és a máv oldalán, több bevétel a matrica, idegenforgalomadóztatás oldalán.) de nehogy valaki komolyan vegy, ez csak úgy kipattant az agyamból.

ezen a bizonyos 105. napon rendezik a műfüves amatőr labdarúgó bajnokság (malb, www.malb.hu) negyedik évadjának harmadik fordulóját. itt most természetesen csak a hétfői bajnokságot alapul véve.) e remek kis bajnokságban az elmúlt három évben, mióta elindult* a bajnokság többé kevésbé azonos a mezőny. a csapatok 80-90 százaléka már az indulás óta itt van, legfeljebb a neve és némileg az összetétele változott. azonban a játékosok közül nyilván hiányzott már a többség egy-két összecsapásról. márciusban még síelés, májusban már, augusztusban még nyaralás, betegség, sérülés, stb okán. de vannak akik nem mulasztottak még meccset. legalábbis egy ember biztosan. ez lennék én. kétszer már sérülten sikerült pályáralépnem, de ott voltam. egyik ilyen alkalommal ugyan nem a teljes játékidőt töltöttem a műgyepen, de akkor is játszottam. most azonban izgalmasan alakul a helyzet. kezdjük az elején!

tegnap voltunk bobozni visegrádon. nagyon jó dolog ez a bob-pálya. évek óta rendszeresen járunk. tényleg jól lehet szórakozni. rendszerint - mint most is - korán megyünk, hogy elkelrüljük a tömeget. aztán ahogy bobozgattunk, jöttek az emberek. ezzel kicsit az élvezeti érték is kisebb lesz. már épp az utolsó jegyeinket csúszkáltuk volna le, mikor az egyik csúszásnál megtörtént a baj. mivel sokan voltak kellően sok helyet hagytunk az előttünk elindulóknak, mert nem jó utólérni a másikat. jó félperc is lehetett a követési idő. azonban nem sokkal az indulás után egy kanayarból kifordulva menthetetlenül beleszáguldottam az ott álló (sic!) bobba. a benne ülő anyuka és gyermeke karcolás nélkül úszta meg. talán mert valamennyit sikerült fékeznem, meg mert az előtte lévők már tovább mentek így nem toltam nekik őket. ám a mögöttem érkező virágárus kislány és vele bobozó gyermek (balázs, aki egy szintén a társaságunkba tartozó pár gyermeke) szintén nem láthatott engem, így ők meg belém szaladtak hátulról. bobok csapódtak egymásnak és repültek a levegőbe. csili zuhant a fűre, mentette balázst (az ijedtségen kívül semmi baja nem lett) és jöttek a többiek is. ők már megálltak, mert egyrészt belógtunk a kanyarba, ezért látszódtunk, másrészt kiabálás is volt. zsófi bokái elég csúnyán néznek ki most. egyik lábfeje bedagadt, és a térdén is van egy seb. a tegnapi röpimeccsén nem is tudott már részt venni. engem pedig az ő bobja talált hátba. nem sokkal a gerincem mellett ért az ütés. tegnap minden mozdulat elviselhetetlen fájdalommal járt. ám szerencsére nem a gerincemet, csak a mellette lévő izmot (zsírt? :D) érte az ütés, így egy nehezen átvészelt éjjel után ma már "csak" kínzó a fájdalom. és miért ne, pont ezt a lecsúszást vettem videóra "on board", így holnapra ezt is mellékelem.

este a malb negyedik évad harmadik fordulóját tartják. eddig nem mulasztottam meccset. ma sem fogok! kemény vagyok...csak fáj!


*ugyanezen a helyen régebben is rendezett az atte bajnokságot, de akkor még bitumenes pályán!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr68424852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csili · http://csili.blog.hu/ 2008.04.15. 08:47:04

Már elkezdtem számolni a sérüléseidet amiket én okoztam:)) Eddig 2! Év végére lehet fogadni hogy mennyi lesz, remélem nem érem el a 10et!

Tilla 2008.04.16. 23:14:01

csak én nem találom a tegnapra ígért videót??? :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.04.17. 08:37:38

Kedves Csil! Ne aggódj, akkor szép az élet, ha zajlik! És inkább ezek a sérülések, mint a munkabaleset!
Tilla: Remek meglátás. Sajnos nem nagyon volt időm megcsinálni. Még a gépre is csak nemrég került fel, de jön!
süti beállítások módosítása