ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

megérkeztek hazánkba az első jegesmedvék

2007.10.17. 13:13 csavarhuzo77

csináltam magamnak egy írtó savanyú teát. kicsit meglódult a citromleves üveg a kezemben. hát van ilyen. meg kell is a cévitamin ilyenkor. tegnap reggel még rettenetes bátor voltam. felvettem az extra vékony pulóverem, rá egy kapucnis felsőt, hogy mégis valami a hideg ellen, aztán usgyi dolgozni. ja, mínusz három volt odakint. mondom magamben, ennek a fele se tréfa. elzötyögtem a határútig, fel a metróból, hát ott még hidegebb. na vazze, a végén még fázni fogok. ma már vastagabb pulcsit vettem a kapucnis alá. de hajlok rá, hogy megfogadjam a tanácsát azon kedves ismerőseimnek, akik a kabát, mint hideg ellen védő ruhadarab viseletére hívták fel a figyelmem. csak mit csináljak vele délután? mert akkor baromira nem hiányzik. és a szörnyű az egészben, hogy semmi jóval nem kecsegtetnek a jósok. megjegyzem nem vagyok fázós, de ez a hirtelen jött zima' nem kedvemre való! arról nem is beszélve, hogy a víkendremég esőt is jósolnak. mikor én a gyepen ugrabugrálok rövidnaciban, meg ilyenek. rosszabb esetben a vonal mellett állok és nézem a másik térfél eseményeit. na ezt nem nagyon szeretném!

viszont egy kis pihenés, ahh... mert megint csak rohangálás, jövés-menés. tegnap reggel 3:57-kor kelés, hazaérkezés 21:30 körül, lefekvés éjfél magasságában. aztán nágy óra alvás... nem folyatatom. mint általában.úgyhogy most nagy a dilemma. csütörtökön alvás vagy sör 54-ért? jelzem, mostanság jobban bírkozom az éjszakázással, mint Ronaanisu. bepasizott szerintem! olyan ám! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr62199077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronaanisu 2007.10.17. 13:36:27

Honnan veszed, hogy nem becsajoztam? xD

Egyébként inkább cipeld hazafelé a kabátot, mint tüsszügj, köhögj, estébé... mérlegeld ezt a két lehetőséget s dönts melyik az inkább kedvedrevaló x)

Az az egyéjszakás ébrenlét alvás nélkül tett be vasárnapról hétfőre virradólag, de úgyérzem már újra a régi vagyok x)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.17. 13:46:25

csaaaaj? tyűha! :p de vegyetek be harmadiknak! veszek akár kabátot is! ha erre gerjedtek! :D

Ronaanisu 2007.10.17. 14:37:07

Hát nemtuom én személyszerint monogám tipus vagyok mindenféle helyzetben :D

Tilla 2007.10.19. 22:29:05

Meglepődtetek, hogy nem kommentáltam Ronaanisu csajos történetét, hja ha tudnátok egyetsmást :) Én személyszerint sose csodálkoztam a csajokon, hogy megtetszik nekik egy másik csaj. Értehtő, hiszen olyan szép nők vannak... Csak az bánt, hogy előlem halásszák el őket és így csökkennek az esélyeim

Ronaanisu 2007.10.20. 01:29:33

Tilla xD
süti beállítások módosítása