ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

24^2

2007.09.20. 12:17 csavarhuzo77

most vagy jó reggelt, vagy jó estét, vagy jó napot. napszakilag jó reggelt, de mivel már a harmincadik órája vagyok ébren, illene lefeküdni, tehát jó estét. de sajnos még dolgoznom kell egy jó darabig, tehát jó napot. és most mindenki válassza ki a megfelelőt magának. este meccsnézést követő bulájozás lett volna, ami szimpla sörözésbe csapott, mivel a kiszemelt főiskolai buli helyszínén, illetve előtte az utcán még éjjel (este, hajnalban...) egykor is százak vártak bebocsátásra. miközben bent állítólag valaki vezényelt, hogy együtt mozogjon a nép, mert más módon esélyük sem volt. ekkor még egy sör következett a kitudja hányadik után, majd a hazamenetel. mivel ébredésig kettő órányi időm sem nagyon volt, gondoltam, net/tv/dvd/valami, mert ennyi időt aludni még sokkal rosszabb, mint ennyit se. szerencsémre találtam még egy őrültet, aki nem alvással tölti az éjszakát, így 4-ig emesentünk. ismeretségünk nem mondható ezer évesnek és elmélyültnek, olyannyira nem, hogy az életben soha nem találkoztunk és mindössze mmásodik alkalommal kommunikáltunk online. ettől függetlenül szerintem nagyon jól elcsevegtünk. leszámítva azt a fél órát, míg megpróbáltam visszakerülni az éterbe, mert fagyhalál állt be a kompúteren. de a többi idő teljesen aktív, sokszor semmiről nem szóló beszélgetéssel telt, ami oly nagyon jó volt, hogy most meg kell oldanom a hócsinálás problémáját. innen üzenem az illetőnek, hogy nagggyon jól haladok! de vasárnap még jó idő lesz! végül eljutottam munkába is és most megpróbálom legalább hatvan százalékban nyitott szemmel túlélni a mai napot. jelenleg úgy érzem, menni fog! és akkor majd elmondhatom, hogy se buci, se bauer nincs sehol. 24? mit 24? 34, sőt 44! ez lesz juanes, a borg kapus sorozatának címe!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr63171258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pidi 2007.09.20. 13:22:38

Képzeld én is MSN-eztem tegnap éjjel és én is szintén nagyon jól éreztem magamat :)
És a Hó az nagyon jó dolog! Hogy is volt...? "Miért nincs nyáron hó, az volna jó, ha volna hó, de nem van"

*puszit fúj tenyérből csavi felé*

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.20. 14:00:29

pidi: itt nagyon szépen látszik a komment, tessék jobban figyelni!
smilodon: lola egy énekes (?) hölgy, de nem érdemes tudni. a főszervező is összemosta anno nyáron a röpin, egy másik műsorral. így lett lola és bohóc z keresztezéséből lola a bohóc, amit azóta is emlegetünk.

*felhő szélén lálógatva boldogan kapkodja a felé repülő puszikat*

Pidi 2007.09.20. 14:52:25

Igenis, én voltam a szórakozott, ezennel kérem szépen szegény szerény személyem megkegyelmezését x)

Smilodon 2007.09.20. 17:19:30

Ja, szoval akkor nem maradtam le semmirol. Gondolom egy, a hazai pop egen fenyes allocsillagkent felragyogo fiatal muvesz, aki bajaval es kiforrott zenei tehetsegevel hamar kivivta a zenehez erto szakmai kozonseg elismereset.
Nem tudom, hogy a Pidinek irt reagalas errol szolt-e, de ha igen, akkor a helyzet az, hogy en sem latok minden hozzaszolast - hiaba van ott, hogy "2 komment", van, hogy csak egyet jelenit meg a rendszer. Jo esetben.
Csak szolok, ha erdekel barkit is.

Pidi 2007.09.20. 21:29:12

Smilodon egyébként valóban nem veszítettél semmit Lolaismeretileg, én személyszerint irígyellek, hogy nem tudod ki is ő :) Mennyivel nyugalmasabb lenne az élet ha nem tudnánk ki Győzike, ki Tüncike vagy Pákó (ó ezek a művésznevek mindíg lenyűgöznek) ... vagy inkább unalmas és szürke?
süti beállítások módosítása