ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

(sz)épülünk blogilag

2007.08.28. 19:32 csavarhuzo77

bekapcsoltam a tévét. magörültem, hogy elkaptam a fradi - paks magyar kupa meccset. rég láttam már magyar bajnoki vagy kupa összecsapást. de most sem. mert van itt minden, csak összecsapás nincs. túlzás nélkül állíthatom, hogy mikor a paksi játékos a tizenharmadik percben meghúzódott, akkor még a huszonkét sportember összesen nem futott négyszáz métert. irgalom! milyen borzalmas ez az egész! közben legalább van időm csinosítgatni a blogomat. meg örülni annak, hogy máté gábor diszkoszista ötödik lett oszakában. ennek apropóján nézegettem a képeket a vébé honlapján. találtam is pár nekem tetszőt. íme:

és ha már az igazi sportról beszélünk, akkor örüljünk annak, hogy közeleg a harmadik nagy biciklitúra. la vuelta a espana! én rájuk fogok figyelni: 

bodrogi laci, a mi kutyánk kölyke. kijárna már neki valami nagy eredmény!
denis menchov, denis a komisz, és már csak ezért is érdekes. amúgy csak azért, mert a rabobank körül csend van.
rubiera, aki dicovery-s. tehát bármi is lehet vele. erre a csapatra mindig érdemes odafigyelni. hát miért ne ő! nem a lekváros kenyértől tekernek ennyire jól!
schreck, na ha denis neve érdekes volt, akkor ezzel a névvel pláne figyelni kell rá! egy ogre. na meg a té betős magenta csapatot sem szabad leírni. ők sem lekváros kenyéren élnek.
oscar pereiro sio!!! nyert egy tourt, úgy, hogy igazából nem is nyert. mert, aki előtte volt, azt kizárták, de ettől még nem lett első. most akkor ez hogy van? ráadásul ez a név sem rossz!

na persze nem azt mondom, hogy ezen versenyzők közül nyerne bárki is. ugyan dehogy. csak én rájuk fogok különösen sasolni! nézzétek ti is a vueltát, mer' jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr85151461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása