ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

meglepetés ajándék

2009.12.30. 11:58 csavarhuzo77

tegnap előtt este, nem sokkal karácsony után, megajándékoztuk egymást egy idegennel. szép dolog ez, de nem egészen értettem. történt, hogy ellátogattunk a morrison's 2 nevű kultúrális intézménybe. midegy is, hogy miért és kivel, nem nagyon számít történetünk szempontjából. lényeg, hogy roptuk a tömegben, mígnem megszomjaztunk. elmentem hát a pulthoz, hogy frissen csapolt malátaszörpöt vásároljak magamnak és kedves barátomnak. két korsóval a tömeg felett lavírozva próbáltam visszaverekedni magam a kiindulási pontra, mikor szembe jött egy lány. felpillantott. felismerte a sört. felnyúlt, lehúzta a kezemmel együtt és jó nagyot húzott belőle.

most jönne az a rész, hogy aztán se puszi, se pá továbbállt. de nem így volt. elengedte a poharat, hozzámhajolt és belecsókolt a nyakamba. nem ilyen futó puszi. éreztem a nyelvét végigszaladni a nyakamon. épp mondtam volna, hogy akkor egészségedre, mikor felfigyeltem rá, hogy távolabbi keze egy másik kézbe fonódva folytatódik. a (feltehetően) barátja kezébe. a fiatalember ezt a mutatványt végig is nézte, mejd továbbálltak. boldog karácsonyt nekik!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.