ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

kommentek

2007.09.26. 11:41 csavarhuzo77

annyi, de annyi kommentre nem reagáltam, hogy külön posztot érdemelnek, bár így is rövid leszek. mindenki ossza be!

tilla: a koromra való célozgatásokra nem is reagálok, hisz én kortalan vagyok! viszont a Kossuth téri tüntetési terveidgondolkodásra ösztönöztek. nem tudom, mi lenne jobb, ha eltűnnék egy időre, ezáltal értelmes emberek értelmes okból mennének oda, hogy vélhetően kultúráltan viselkedjenek, vagy írok tovább, ezáltal megkíméllek téged az utcára vonulástól, viszont marad, ami volt. mellesleg, ha már nem tudok szabadulni Piditől, aki újaban Yazoo, akkor majd indítunk közös blogot. csupa pikáns sztorival! ;)

pidi/yazoo: valóban nem hiszem, hogy rossz útra tudna téríteni. persze ez attól is függ, mit értünk rossz alatt! :D mindenesetre ennek megítélését majd a kedves rajongókra bízzuk. autogramcímem természetesen van, sőt frappáns kis autogramkártyám is. rajta én és mögöttem a világ. :p fentebbi bekezdés elolvasása némileg Önt is érinti. főként esetleges blog-összebútorozás kérdésében! :D

smilodon: köszönöm a helyesbítést, sajnos hibáztam, de kapkodtam. annyi érdekes és izgalmas dolgot tudnak egyetlen epizódba sűríteni...:) kedves párodat nem kíméled. egyből a közepébe? nem kéne ennyire szigorúnak lenni vele? vagy nem csinált vacsorát? esetleg a vasalással hibázott? mert amúgy nem tudom, mi okod lehet így büntetni. és megjegyezném, a zöld színű mászókákon ÉN játszom a laptopommal! azokat ne is próbáld elfoglalni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr17177424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yazoo (az A Világ Urának szolgálatában) · http://puppetmaster.blogol.hu 2007.09.26. 12:33:17

Külön pirospont nevem kékszínnel történt kiemeléséhez ;) Mellékesen megjegyzem: a kék a kedvenc színem.

Az összebútorozást pedig még megtárgyaljuk xP

Yazoo (az A Világ Urának szolgálatában) 2007.09.26. 12:36:41

PíeSz: ne tessék ilyen témájú dolgokat írni, mert aztán megbánja és majd rosszul és kellemetlenül fogja magát érezni e sorok miatt.
Fogadja meg hódolatteljes tanácsomat :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.26. 12:44:03

el sem tudom képzelni, milyen téma az, mit én később szánok-bánok, és kellemetlenül érzem magam. ;) minden matematikailag értékelhető kimenetelt és saját ítélőképességemet figyelembe véve, én itten semmi tekintetben nem érezhetem magam rosszul! :D

Yazoo (az A Világ Urának szolgálatában) 2007.09.26. 12:49:06

Jóóóvanna!!! xP xP

Smilodon 2007.09.26. 13:11:01

Asszony nem hibazott semmiben, mindossze az MTV nezettsegi mutatojan probaltam segiteni, es a brutto nezoszamot szerettem volna megemelni - igy mar legalabb masfelszer annyian neztek a harmadik epizodot, mint elotte a masik kettot...

Tilla 2007.09.26. 20:30:04

Megmutattam anyukámnak ezt a blogot!!! Külön bejegyzést kapott a kommentem!!! Sőt elmentem, kinagyíttítom és bekereteztetem!!!
A közös blogra nagyon kíváncsi lennék!!!! Mennyit kell még aludni az első postig?
süti beállítások módosítása