ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

21 nap után

2010.09.21. 11:06 csavarhuzo77

valamikor réges-régen ott hagytam abba, hogy jönnek a képek. nos fent vannak, meg lehet tekinteni. itt. azóta szinte semmi nem történt. illetve sok minden, csak semmi nem ihletett írásra. új gépemet "belaktam". lassan azzal is kezdek megbarátkozni, hogy bordó zongoralakk felületén a légy is ujjlenyomatokat hagy. ellenben remek fényképezőgéppel is gazdagodtunk. pontosabban anyukám némi szerencsével kapott tőlem egy kompakt gépet. szintén samsung, mint a laptop. állja a vizet és kanárisárga. ha lesz egy kis időm, csinálok pár képet azzal is. eddig teljesen rendben van.

röplabdaipari feletteseim úgy gondolták, nem kell nekem nb2-es továbbképzés, meg vizsga, jöjjön az nb1. hát el is mentem kecskemétre és részt vettem a neves eseményen.azt nem állítanám, hogy remek, könnyed hétvégi kiruccanás volt. már csak azért sem, mert csúnyán eláztam és megfáztam. főként pedig azért nem, mert péntek délutántól vasárnap délig mást sem csináltam, mint előadást hallgattam, szituációt elemeztem, videókat néztem és teszet írtam. nyolctól éjfélig akár.

megjegyzem így például egyik este sem maradt erőm átolvasni a szabálykönyvet, ami legalább nem zavart össze. itt sem kellett több a kifogástalan teszthez 11 és fél percnél!

na de nem fényezem magam tovább, mert kell valami a következő posztba is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr122312054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása