ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

időm töltése

2009.10.25. 21:13 csavarhuzo77

idén egyben maradt a város október 23. kapcsán. ez persze nem kellene, hogy információval bírjon, de sajnos nem teljesen természetes ez. én meg elmentem és fényképeztem. van az ünnepnek látványos oldala is. fel is raktam pár képet indás odalamra. egyúttal, ha már foglalkoztam netes megjelenésemmel itt is raktam egy kis rendet. linkeket javítgattam és elkezdtem lecserélni a felső fénykép csíkot.

csavarhuzo: ünnepi fényöltözet

kezem javulgat, pár napot még el kell viselnem a kötést és a sínt, de már inkább csak idegesít, mint hasznos. legalább is szerintem. persze ezt már tényleg fél lábon is kibírom. addig is próbálom értelmesen eltölteni a rámszakadt szabadidőt. mint említettem, többek között, fényképezéssel, és kis üzletem építgetésével.

csavarhuzo: lombtalanul

no és természetesen röplabda játékvezetői-versenybírói karrierem építgetésével. "megnyertem" a fiú diákolimpiákat. és lassan megyek játékvezető ellenőrnek is. szóval szépen lékedek előre.

jóccakát!

csavarhuzo: csavifoto-3217

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr861474734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása