ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

hétköznapok

2009.01.19. 19:15 csavarhuzo77

a kényszerűen szabadságon töltött ingerszegény hétköznapokba szinte csak a bulik csempésznek némi eseményt. (azt hiszem ez egy kissé túlcifrázott mondat lett...) szombaton is elmentünk és csörögtünk egyet. határozottan jó volt. de a vasárnap reggel nem volt valami fényes. peti, akit elcsábítottunk bulizni ment meccset vezetni. én meg megígértem, hogy elmegyek vele. szóval hétkor kelés és nyomás meccsre. arghh! na de túléltem. vasárnap este pedig jöhetett a sütés-főzés. ismét kitaláltunk valami újat. most gyrost csináltunk. csilim szerencsére telhetetlen volt, úgyhogy nem elégedtünk meg a hús megsütésével. magunk gyártottuk a pitát és az összes szószokat is. mondjuk én mindössze a hús pácolásával és sütésével vettem ki a részem az előkészületekből. aztán persze ennem kellett. ehh, micsoda meló! :)

hogy most se legyek izgalmak nélkül, arról a ffi kézilabda válogatott gondoskodott. sajnos nem csak az izgalom, de az idegeskedés is jöhetett. ugyanis egy már megnyert meccset sikerült döntetlenre adni a szovákok ellen. persze kis szerencsével ez a későbbiekben nem fog számítani. de akkor is. ez kimondottan bosszantó volt! továbbiakban hajrá magyarok! remélem minél tovább sikerül versenyben maradni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr98889247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csili · http://csili.blog.hu 2009.01.19. 21:51:59

Kikérem magamnak a többesszámot, mert a pitácskákat egyes-egyedül a két kezemmel gyártottam! :))

Iscream 2009.01.20. 20:17:56

"ismét kitaláltunk valami újat. most gyrost csináltunk." Ne fényezd magatokat a gyrost már kitalálták réges régen a görögök... És igen is tessék elismerni a kisasszony érdemeit!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2009.01.21. 11:54:55

nah! ne tessenek támadni! én nem kisebbítettem semmiféle érdemeket! mert ottan van, hogy csak a húst sütögettem. na!
másrészt a gyrost természetesen én találtam fel. akkor az emberek még zeusznak szólítottak!
süti beállítások módosítása