ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

harc a sötét erők ellen!

2008.11.27. 14:07 csavarhuzo77

tegnap estére már igencsak elkészültem az erőmmel. azt hiszem a sötét oldal erői mind összefogtak ellenem. valószínű, hogy hatalmas és nehéz barokk stílusú bútorokkal felszerelt irodáikban és dolgozószobáikban ültek, vagy épp álltak és néztek ki a felhőkarcolók legfelső emeletéről, miközben kezükben testes vörösbor, vagy épp nehéz kristálypohárban aranyló whisky lötyögött. az ultramodern skype képes telefonjukon (mert recesszió van és ez olcsóbb) konfeenciabeszélgetés útján tárgyaltak. végóü megegyeztek, hogy összehangolt támadást intéznek ellenem. nem akaom lelőni a poént, de jelenleg én állok nyerésre.

reggel a felkelés már nehezen ment, mert az elmúlt napokban erős alvásdeficitet halmoztam fel. de sikerült bootolnom, úgyhogy csilimnek köszönhetően álmosan bár, de eljutottam munkába. persze ott nem sikerült a tervem, miszerint egy kényelmes függőágyban napozva-szundítva töltöm a nyólcóramunkanyóólcórapihenésnyólcóóóraszórakozás első harmadát. ellenben a munkát követően lélekszakadva rohanhattam táncpróbára. nem volt egyszerű eset az osztály, még akkor sem, ha amúgy jó fejek, meg minden, de így a finishez közeledve komoly erőfeszítéseket kellett tennem, hogy minden úgy (vagy közel úgy nézzen ki), ahogy én azt szeretném. most inkább még csak közel úgy... persze sikeresen elhúzódott a próba annyira, hogy a gyors hazamanetel reménye csak ízetlen tréfaként fordulhasson meg a fejemben. viszont elég hamar vége lett a tekintetben, hogy a közelgő röpimeccsemre elinduljak. maradt a köztes megoldás, programot rögtönöztem a két már meglévő közé. mivel enni napszaktól függetlenül képes vagyok, ezért ezt az opciót választottam a képzeletbeli legördülő menüből. (ha terminátor és nem borg lennék, akkor nyilván a rendező megmutatná, ahogy a realtime háttér előtt fluoreszkáló zöld színnel megjelennek az opciók és a kis nyilacska a KAJA szóra közelít. majd mivel ez hálivúdi baromság, a vindóz miatt néhány másodpercig nem mozdulnék, csak a kis homokórát bámulnám.) mivel a beépített gps az örs-metró-deák-149v opciót találta a leghatékonyabbnak, ezért már be is épült a napi rutinba a deákon lévő meki.

az odaút még rendben lezajlott, ám ott nehézség ütötte fel a fejét. az összeset! a fent említett sötét erők holding egy csapat orkot küldött, hogy megszállják a változatos ízek házának szentélyét csoffadt aranyboltíves hamburgerest. nyilván nem lehettek illúzióim a világ talán legkisebb mekijével kapcsolatban, de azért ez durva volt. 99,97% ban volt telített a hely, amibe az álló, asztal nélküli területeket is beleszámítottam. és a teljes vásárlóerő egyetlen csoport volt. tahófalva 16 osztályos ovi-általános iskola és gimnázium* (*igény szerint szki, szakiskola, esetleg akadémiai képzés) összevont 1-13/z osztálya elfoglalta állásait. leginkább fél kisadag sültkrumpli tetemeket majszolva. akármerre néztem ott voltak. még a levegőt is elszívták, miközben a 8-19 évesek összes szociális és társadalmi problémáinak tipikus tüneteit laboratóriumi tisztasággal felvonultatták. teljes felsorolás nélkül említeném pistikét, akinek a haja eredeti fazék-kisolló style, szemöldökei ápolatlanul gondozatlanok és mélyen ülő tekintete előre elnézést kér. ő két lánnyal ült egy asztalnál. nyilván a zsíroshajúval és a büdöslehelletűvel, akiket a többiek utálnak viszont pisti másként nem kerül kapcsolatba női neműekkel. így hárman beszélgttek. persze leginkább az alfahím beszélt, miközben gondolatai azon jártak, hogy a csini szőke, két évvel idősebb, majd egyszer szintén vele ül egy asztalhoz, és eszik a krumpliából.

természetesen ez ne fog előfordulni, mert a szöszi most is az idősebb menő srácok asztalánál ült. két hím között. egyetlen agysejtje - ha épp nem a rágásra öszpontosított - már azon járt, hogy melyiknek adja majd a testét, ha egyszer végre felnőtt, 14 éves nő lesz. nyilván majd egyiknek se, mert egy buliban egy részeg skalpvadász fogja megdugni két hányás között, amiről majd azt meséli a szöszi, hogy milyenku*vajó volt, pedig szar lesz neki. a két hím amúgy nagyon menő volt. ez tisztán látszott az alsónadrágjukon, amin több volt a halálfej, mint egy katonai mérgeket előállító laborban. természetesen, ezt jól megfigyelhette mindenki, mert a farmer csak mintegy húsz centivel lejjebb kezdődött. ráadásul egyikük füle mögött még egy fincsi kis rágó is várta, hogy az isteni állkapcsok közé visszamehessen. (ha barátunk még emlékezett rá, hogy odatette.)

na szóval a mekiben is végeztem, úgyhogy átkeltem a fővámtér közelébe. lévonalban cirka 1800 méter, tehát a békávé 40 perc alatt oda is szállított. jöhet a derbi. sok-sok rém ügyes lány nézett farkasszemet, hogy aztán igazán emlékezetes meccset vívjanak. legalábbis a tekintetben, hogy ét órásra duzzadt az összecsapás. mert amúgy elég gyenge derbi volt. vagy én voltam már túl fáradt.

ekkor döntő csatát vesztettek a sötét oldal erői, mivel csilim értem jött (istennő!!!) és hazaszállította európa legformásabb férfis.ggét. már-már azt gondoltam, végső győzelem, de nem, mert otthon még ruhák várták, hogy valaki kiteregesse őket. anyám is a sötét oldalra állt? (szolgálati megj.: nem kell reagálni!!!) megtörtént. és még álltam a lábaimon. nem sokáig, mert az asztal teljes erejéből a sarkamnak vágódott. nyüszítés, fogcsikorgatás, halál, feltámadás. és újabb hős a gonosz elleni harcban: dincs. ugyanis ajcsit kaptunk tőle. csilis és rizses milka formájában, ami ismét csak növelte az életerő és vidámság pontjaim számát. level 1 ok! ma jöhet a második menet!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr28791358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csili · http://csili.blog.hu/ 2008.11.28. 06:26:01

Hát igen.... ÉN istennő vagyok!!! Remélem sikerült leszűrnöm a poszt lényegét! :))

Tilla 2008.11.30. 06:55:01

Már azt hittem visszatért a borg kapus... :(

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.11.30. 19:02:29

Csak Európa legformásabb férfisegge? Szeretem, ha valakinek van önkritikája :P:D

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2008.12.01. 10:17:27

Ahogy olvasgatlak, úgy érzem, laza kézmozdulattal elbánsz te minden sötét erővel!
De hogy vitriolba mártott tolladdal sikerült, az biztos!
Grat az írásodhoz, jól szórakoztam!! :DDD

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.12.01. 11:00:58

tilla: vissza, csak éppen inkognitóban van

csibike: azért európa, mert ugye az amcsik a sok gyorskajától hájasak, vagy a doppingoktól deformáltak, tehát esélyük sincs. az ázsiaiak köztudomásúan gyengék ezen a téren, akárcsak az afrikaiak. az eszkimókon lerakódik a fókazsír. marad az ausztrál kontinens. talán ott még akad kihívó, vagy dél-amerikában.

alliteració: köszönöm, igyekszem! én is ellátogatok még feléd párszor

Tilla 2008.12.03. 22:38:59

hát most erre mit mondjak...?! :)

Tilla 2008.12.03. 22:39:45

hupsz ezt nem ide akartam :(
most már mind1 bakker
süti beállítások módosítása