ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

kései bejegyzés annyi mindenről, hogy nem lehet címet adni

2008.09.05. 22:35 csavarhuzo77

"este van, este van..." ilyenkor is rég írtam már posztot. ülök a tévé előtt és felváltva nézek u-21-es eb selejtezőt (anglia-portugália, a szünetben 1-0), atlétikát (golden league), és teniszt (us open, dementeva - jankovic, 4:6, 2:1). várom, hogy kedves párom megérkezzen. jelenleg valami éjszakai fodrászatban van. vagy legalábbis ez az utolsó infóm felőle. (persze nem éjszakai az a fodrászat, csak későn ment és még nincs itt.) én teljesen felkészültnek érzem magam a holnapi bulira. még az ifjú pár tudásán csiszolni kell egy picit (legalábbis szerintük), de ez csak a délutáni és az esti program között kerül sorra. persze ez némi logisztikai problémát is felvet, de majdcsak megoldjuk valahogy.

meg kell jegyezzem most sem volt egyszerű belépni a blog.hu-ra, de sikerült. még firefox-szal is. talán még chrome-mal is sikerülne. egyre kíváncsibb vagyok a gugli böngészőjére, de olyan nagy most a felhajtás körülötte, hogy azért sem töltöm le. sokkal inkább a firefoxomat szépítgetem. van már egy csomó beépülő dolgom. nyilván a kicker onlájn a legjobb, ami az állapotsorban szépen sorjázza a világ labdarúgásának eseményeit. legalábbis az aktuális eredményeket. azt hiszem, ezt nekem találták ki!

itt most közbeszúrnám, hogy szegény portugál ifjúnak nagyon fáj a lába, mert eltalálták. sebaj, hajrá anglia! 2:0 már amúgy!

mivel semmi más dolgom nincs, megemlítem, hogy lassacskán indul a dexter harmadik évada. várom már nagyon! várjátok ti is!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr57650519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu/ 2008.09.07. 11:30:24

És megdicsérted az új hajat? .)))

csibike · http://csibike.blogol.hu/ 2008.09.07. 11:33:09

Lehet, hogy engem linkeltél? A blog.hu miatt nem vagyok benne biztos :D Ha mégis engem ért ez a megtiszteltetés, kijavítanád blogol.hu-ra? :) Köszönöm és a nagyon kemény tollas jószágon még mindig röhögök :D

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.09.07. 18:28:36

még szép! bár ennek igazolásában megelőztek szerencsére. az elgépelésért bocsika, már ki is javítottam.

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.09.09. 09:45:57

Juuuj hol találtad ezt a Dexter widgetet?! ^^

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.09.09. 11:09:08

most ezt csak úgy áruljam el? sho.com. de ha rája teccett volna klikkezni, akkor ez már kiderült volna

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.09.10. 09:18:54

Aztán utána rájöttem én is, csak első felindulásból és csodálatból pötyögtem, elnézését kívánom!!! És köszönet!
süti beállítások módosítása