ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

szeptember egy

2008.09.01. 16:23 csavarhuzo77

a muzulmán tiniknek ma biztosan szar napjuk van, mert elkezdődött a suli is meg a ramadán is, úgyhogy se nemi élet, se pia, se szünidő. tegnap pedig újpesti városnapok voltak. ez a két dolog ugyan semmilyen mértékben nem kapcsolódik egymáshoz, de mindkettőt meg kellett, hogy említsem.

szombaton a magyar telekom olimpián vettem részt. mint a t-csoport elkötelezett dolgozója (kac-kac). szóval valahogy ott találtam magam és egy futball csapatban kergettem a bőrt. nem mondanám, hogy nagyon acélosak voltunk. a kötelező két meccs után lefőtt a kávé. egy iksz, meg egy vereség. egyetlen rúgott gól. azt mondjuk én rúgtam. úgyhogy hamar lefőtt a kávé, mehetttünk sörözni. délután, hogy ne unatkozzunk csili tezsvérbátyjánál voltunk. némi zenére topogás volt a program, hogy majd az esküvőn leessen mindenki álla, de ez titok. ez később evésbe és pókerezésbe csapott. és persze ivásba, mert arra mindenképp nagy szükség van ilyenkor.

vasárnap pedig a már említett városnapok volt a fő program. már csak azért is, mert két alkalommal is volt jelenésem. nem mondom, hogy zökkenőmentesen alakult a dolog. a korábbi eseményen kezdődött a baj. a technikai stáb nem volt felkészülve a hanganyag befogadására, ezért nekem, haza kellett mennem ezért meg azért. jelzem nem az én dolgom lett volna. nos ennek következtében már csak nézőként vettem részt a fellépésemen. legalábbis a nagyobb részén. mivel előtte már a bajor ancúg kapcsán sikerült két emberrel összerúgnom a port, nem voltam épp higgadt. szóval újabb emberekkel rúgtam össze a port. ekkor éreztem úgy, hogy nagggyon elegem van. aztán sikerült lenyugodni, így a délutáni fellépésre már úgy álltam ki, ahogy azt kellett. állítólag nem is volt rossz. én annyit érzékeltem, hogy rohanunk, mint a bolondok és kicsi a hely. viszont a végén sikerült csilimmel táncolnom a nép előtt. ráadásul úgy, hogy ő ezalatt végig görkoriban feszített. viccesen nézett ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr50643420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása