ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

békemeccs

2007.10.14. 20:57 csavarhuzo77

váóváóváó. hazaértem a mai gigameccsek után. hááát, mit is mondjak. tegnap óta mindenki oltogat, hogy budapest legbalhésabb pályája, első a második ellen, satöbbi. és persze mindenki aggódott, hogy mi lesz ott. az első meccstől is óvtak, ahol ugyanaz a hármas vezetett, csak én még partjeleztem. azon két sárgalap volt, valamint egy őrült főrendező, akinek a feladata nem más volt, mint a rend fenttartása. (ezért is FŐRENDEZŐ). nos ő volt a mecscen a legnehezebben kezelhető tag. első meccs szünetében jött megkérdezni tőlem, mint partjelzőtől valamit, amit mellesleg nem nekem kellett volna megítélnem. legfeljebb segítséget nyújthattam volna a játékvezetőnek. mellesleg segítettem is, legjobb tudásom szerint, csak épp ez pont az ellenkezője volt, mint a főrendező elképzelése. amúgy az esettől hat méterre voltam. ő hatvanra. előttem senki. előtte huszan, meg a porfelhő. (ez a pálya a legkoszosabb/porosabb egész budapesten, sőt, az országban.) nos a mi főrendezőnk megkérdezte (gusztustalan, primitív stílusban), hogy a másik meccset (első a második ellen) ugye nem én vezetem. de bizony, hangzott az önelégült és kellően idegesítő válaszom. (nem volt ez véletlen.) na erre közölte, hogy akkor ő sajnos nem tud felelőséget vállalni a rendért. (ő még mindig a főrendező...) na, gondoltam, csak nem fog olyan nagy gondot okozni, ha ne számíthato rá, hisz eddig is csak szidta a játékvezetést. na meg a vendégeket. jött a főmeccs. (közte egy óra szünet, mert ilyen okosan kötötték le a meccset.) nos ettől kellett rettegni. a meccs, kábé, mint egy sörözés. baráti hangulat néha a kispadról egy-egy bekiabálás, de semmi olyan, ami miatt aggódni kellene. alamikor adtam egy sárgát, hogy ne unatkozzunk. azon se volt sok vita. meccs vége felé már azt kérdezgették, ugyan mikor szándékozom lefújni. nos nem hosszabbítottam túl sokat. mindenki elégedett volt a nulla-nulla után. egy ember volt picit sértődött. igen, igen, a mi főrendezőnk. hát istenem, mindenki nem lehet boldog...

sikerült N.G. sporttárssal beülnünk még sörözni, majd épp hazaértem bordás tábornok eseteire. ma se sok minden történt az idétlenségen kívül. meg a terrorista-kiírtáson kívül. ami olyan mellékszál szerű volt. most megfürdök, és talán még reno kartársnő is megjelenik msn-en. mert tegnap nem láttam...

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr3196242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.10.15. 00:05:23

Ha egyedül lennél az msnen, akkor ölj le a dallas-new englad meccset nézni. Superbowl előzetes... Csak egy rövid elemzés :)

Ronaanisu · http://ronaanisu.blogol.hu 2007.10.15. 01:27:01

Kartársnő volt emesenen csak elfelejtett rejtett állapotból elérhetővéválni :/ lívemesen átka hogy nem jelzi láthatóan észrevehetően... elnézést kívánok!

Láttátok a Felejtés Bére címú fantazmagórát??? És láttátok a Dextert alakító színészt? Háhá! Titta vicces volt ebben a szerepben látni...

Na jó mentem elvégre ez a blog csaviról szól xD
;*

Holnap este emesenen!
süti beállítások módosítása