ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

semmittevés

2007.10.05. 13:44 csavarhuzo77

én, mint koragon istenség ma nem tettem szinte semmit a munkahelyemen. illetve de. megnéztem egy dexter epizódot. mint istenség, amúgy, hobbiból emberi húst fogyasztok. hmm, ja és van egy kaszám... Renoist jó kis oldalt talált mindenesetre! :D

tegnap remek élményeim voltak. röpimeccs öt szetre nyújtva a la rétestészta. őrült módon reklamáló edzővel. nem is értettem. az volt a rögeszméje, hogy nekem meccs közben meg kéne hallgatnom. na mindegy. én nem reagáltam, ami őt rettenetesen idegesítette. pedig alapvetően elfogadom én, hogy igaza is lehet, hát miért ne lehetne, de a stílus...(maga az ember). de mindegy, a meccs nem volt rossz amúgy, csak a fél tizenegyes hazaérkezés, hmm. na nem mintha nem msn előtt ültem volna negyed kettőig. négykor meg ébresztő. illetve lett volna, adtam magamnak még tíz percet. ja, persze. elég nagy kapkodás lett az indulás, de beértem. ekkor határoztam el, hogy már hajtottam eleget, nem dolgozom tovább! :D

jajj, de tegnap még máshoz is volt "szerencsém" egy fiatal pár a metrón csókolózott. a kocsi végében állva, látványosan. majd egyikük a másik vállára tette a fejét és a nyakát csókolgatta. ölelkeztek. óhh, de romantikus. apró szépséghiba, mindketten fiúk voltak! :D no nem baj, csak éppen az ennyire feltünő egymásnak esés nem biztos, hogy metróra való. vegyesben sem. de hát a meleg büszkeség...

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr46186972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.10.05. 14:00:22

Most már tényleg megamondhatnátok, hol lehet megnézni a dextereket...
süti beállítások módosítása