ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

tompulás

2007.09.30. 12:35 csavarhuzo77

fél egy és még semmit nem csináltam ma. ez mondjuk nem olyan nagy tragédia, de tegnap este olyan voltam, mint akit fejbe vertek. egész este tompa és bamba voltam. nem is igazán tudom meghatározni az érzést. csak úgy voltam, fel sem fogtam mi zajlottkörülöttem. ültem-feküdtem a gép és a tévé előtt, de mintha itt sem lettem volna. úgy látszik ez a női derby (vagy az összesen négy óra utazás) megviselt. vagy valami más. a délutáni villámlátogatás a kerti-partyn talán. de az meglpne, mert ott semmit, de semmit nem csináltam. hm, mindegy. ma már érzek magamban némi erőt, de háromtól meccs, tehát akár ugyanoda juthatok, mint tegnap. azért bízom benne, hogy lassan felveszem a ritmust és - mint egyébként - természetes lesz, hogy minden percben el vagyok foglalva. meglepő, hogy néhány hét alatt mennyire leül az ember.

most amúgy a bringás vébét lesem a tévében. knézy és sípos utánozhatatlan párosa közvetít és szurkolok bodroginak. a közvetítés azért különösen jó, mert a helyszínről tudósít a két figura, valamint jócskán kétszáz kilométer feletti a táv, vagyis egész napos esemény. ennek következménye, hogy sok időt kell kitölteniük. így adódhat, hogy időnként a szomszédos közvetítőállásokban zajló eseményekről közvetítenek, ami azért valjuk meg, olykor mozgalmasabb, mint a monoton mezőny. de azért nem rosz ez a verseny. jó a stuttgarti pálya és most már azt is tudjuk, hogy knézy jenő, ha ráül bettini bringájára, akkor a térde is majdnem leér!

mellesleg kíváncsi leszek, ki nyer. nagy a sapnyol olasz párharc, de tán pont ezért egy nevető harmadik győzelmére tennék. vagy egy amerikai, bár ők kevésbé élesek most, vagy - és ezt tartom legvalószínűbbnek - egy keleteurópai győztes lesz. ukrán vagy orosz. estére kiderül, eltaláltam e. persze a meccs miatt nem fogom látni...

de vissza az olaszokhoz, bettini óriási figura.egész nap szerepel. lemarad és rádiót javíttat, előre megy és elküldi egy emberét szökni, majd ott a többi nemzet versenyzőit idegesíti, hogy vegyék üldözőbe. nagyon unatkozhat! :D na és persze ez okosan kitalált taktika, azt gondolom. mindenesetre: hajrá laci!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr59181284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.09.30. 14:28:11

Bocs hogy offolok! Láma vagyok az ilyen dolgokhoz... Mijaza DC, de leginkább a címe érdekelne :)

Renoist 2007.10.01. 11:25:04

Jobban vagy már? *aggódik*
süti beállítások módosítása