ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

az ember hátában gerinc van (jóesetben)

2007.09.23. 10:29 csavarhuzo77

a sok pihenés annyira volt jó, hogy miután elálmosodtam és lefeküdtem, valahol az első fél órában még tettem mozdulatokat valószínűleg, majd nem. itt kardinálisat hibáztam, mert valami kitekeredett pózban, párnával a hátam alatt aludtam reggelig. ekkor aztán a nálunk állomásozó szomszédok halk csavejére keltem, gondolom, mindenki hallotta és tudja miről beszélek. tehát a kellemes ébredés után újabb kellemes élmény ért, felfedeztem, hogy milyen furcsa irányban is képes hajlani a gerincoszlopom. pillanatig még az is megfordult a fejemben, hogy már nincs is nekem ilyen, de fájt (és fáj), tehát van. kedves édesanyám azonban orvosolt keveset problémáimon, mert kávéval a kezében zörgetett az ajtón. "fenn vagy?" kérdezte. erre nem válaszoltam, mert ez az a kérdéskategória, amire nem lehet értelmesen válaszolni. azt mondta, hozott egy kávét, nehogy nekiinduljak alulöltözve, mert itt vannak a szomszéd nénik. némi iróniával megjegyeztem, hogy "tényleg?, jó, hogy szóltál!" de azért hálámat is kifejeztem a trimethylxanthine tartalmú léért. aztán megtudtam gyorsan, hogy iccaka talma tovább növelte előnyét a motoros száguldó verseny élén. ma meg nagy bajban leszek, mert moziban tartózkodom bucifelügyelő kalandjai alatt. ejj, mi lesz most?

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr15173914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása