ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

rengeteg szabadidő

2007.08.23. 21:25 csavarhuzo77

rájöttem, hogy rengeteg szabadidőm van mostanában. már értem ezt az elmúlt 5-6 napon. mert előtten szinte semmi nem volt. és a jövő héttől meg ismét nem lesz. de most a nyakamba szakadt és hirtelen nem tudok vele mit kezdeni. bár figyelembe véve, hogy 3 nap kellett, hogy erre rájöjjek és újabb három múlva már ismét állandó rohanásban leszek, nem nagyon kell aggódnom. most például alhatnék már, de az nem elég izgalmas. akkor holnap nem fogok csorgó nyállal ásítozni a reggeli értekezleten. ezért inkább rendezgettem a röpis képeket a gépemen. majd megfürödtem. hajat is mostam, leghosszabb 7 és fél, nyolc miliméteres tincseimet is gondosan megtisztogattam, majd lefekvéshez "öltözve" elfoglaltam az ágyam, és most innen blogolok.

ma nem sok minden történt. az ország futball-lázban ég. mit ország!? európa, világ, univerzum!!! várhidi péter ott volt az összes sportcsatornáján, a kereskedelmi csatornák hírműsoraiban és tán még a vasárnapi főzőműsorokban is ő főz majd. de legalábbis az ő kedvence lesz a mnü. hurrá! pedig nincs ezen mit csodálkozni. néhány hete én már olyan dolgokat tudtam meg, hogy csak na. van egy csomó idézetem budapest labdarúgásának vezetőitől. leginkább persze a (mocskos-csaló) játékvezetői vonal éléről. mert megtaláltam az edzőtábor aranyköpéseit.

mi az, hogy játékvezető?

nem a sajátját, hanem az ő sajátját!

ha ez, ha valakinek nem nyeri meg a tetszését, lehet mondani, hogy álmodtam.

a csapatok puddingot esznek.

és még van, de legközelebbre is kell hagyni! tívíben megy az éretlenek. de szerettem ezt régen. most nézem is. bár valószínűleg csalódás lesz. volt már így régi nagy emlékekkel. kicsi voltam még akkor. tehát tényleg régi film.

king, a steven, viszont nem okoz csalódást. olvasom a mobilt. jó. délután 24-et is néztem. az sem rossz, bár van néhány idegesítő, erőltetettnek tűnő ismétlés a negyedik évadra. de ezeken túllépve jó. jack bauer figurája pedig kimondottan szórakoztató. meg zenéket is rendezgettem. cseréltem számokat az mp3-lejátszón, mert kissé már uncsi volt. rengeteg nagy kedvenc van fent most. például coldplay & buena vista social club - clocks vagy az egyik új kedvenc shawn colvin - crazy. de most meg kell néznem az éretleneket. vagy elaludni rajta. megálmodom még néhány kedvencemet, és holnap levésem ide, újabb idézetekkel.

ps: moziba kéne menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr10147359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Géza bácsi 2007.08.24. 10:29:32

Én,még mindig a magyar -olasz hatása alatt vagyok. olyannyira, hogy tegnap még az ismétlést is megnéztem...
Nem tudom, hoyg ezek után mi fog változni a "magyar labdarugásban" bár szerintem semmi...
www.focikorulvesz.hu ez egy érdekes kezdeményezés, egy nagyon jól öszerakott kis video.
lehet hogy nekik is esélyt kéne adni

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.08.29. 20:52:56

géza bácsi, jó kezdeményezés, tetszik. heti összesítésben messze megütöm a kívánt szintet. sőt!
süti beállítások módosítása