ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

murphy megmondta

2011.04.13. 10:45 csavarhuzo77

 

ami elromolhat, az el is romlik. kezdődött még hetekkel ezelőtt, mikor a vízálló fényképező telement vízzel. az akkor még rendben volt, hogy a szervízbe beadtam, mert garis. aztán vinni kellett volna a töltőjét utána. ez sehogy nem akart összejönni, míg végre a hétfői napomat rászántam ügyek intézésére, így erre is. a töltő egy 220-as egység és az usb kábel kombója. természetesen nem a megfelelő kábellel csörtettem be a boltba, tehát ez a projekt meghalt. aznap terveztem az öltönyvásárlást is, ami szintén, mert sehogy sem akadtam a megfelelő ár-kinézet-érték szentháromságban megfelelő helyen található darabra.

este foci. szokás szerint vereség. a körülményeket nem is említeném, de a sportkolléga nem lesz a barátunk. illetve én ismerem egy ideje, de a ne is említsük. viszont legalább összefutottam az ellen játékosával, ami a bordáimban a folytonosság részleges megbomlásához vezetett. zúzódott vagy repedt. mindegy, lényeg, hogy senkinek nem kívánom, hogy így kelljen tüsszentenie. vagy csak erőt kifejteni. esetleg aludni. még a foci után a telefonom is rögvest felmondta a szolgálatot. mindent lehetett, csak bekapcsolni nem. kedden be is vittem egy szervízbe. már lassan hazajárok ilyen intézményekbe. ott még vásároltam is, ami azért volt nagyszerű ötlet, mert a bankkártyámat sikerült elhagyni. ez utóbbi szerencsére meglett a tett helyszínén este.

és még mindig csak szerda délelőtt van! 

 

este foci. szokás szerint vereség. a körülményeket nem is említeném, de a sportkolléga nem lesz a barátunk. illetve én ismerem egy ideje, de a ne is említsük. viszont legalább összefutottam az ellen játékosával, ami a bordáimban a folytonosság  

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr72822521

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - ELVARRATLAN SZÁLAK 2011.04.13. 14:28:34

Szombaton családom nőtagjai (anya és lánya) megkértek, vizsgáljam át a tárolónak használt szekrényt, mondhatnám felkértek, legyek egy régen használt villamos varrógép után kutató expedíció ideiglenes vezetője.Az időjárás éppen téliesre fordult, a lakás...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása