ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

segítség...

2009.04.25. 19:11 csavarhuzo77

ez egy ilyen hétvége. ma már a harmadik poszt. voltam meccsen. hogy is fogalmazzak. furcsa volt. szépen kiballagtam a mérkőzésre. viszonylag időben érkeztem, eddig minden rendben is volt. aztán eljutottunk a kezdésig, még mindig viszonylag megszokott medrükben folytak az események. leszámítva, hogy idős kollégám kettő alkalommal mutatta be az unokáját, akit magával hozott, mert ő majd olyan ügyesen kezeli az eredményjelzőt. majd felmerült a kérdés, vajon ki fogja vezetni a jegyzőkönyvet. egy elég szerencsétlen külsejű fiatalember ücsörgött ott nagy magányában, hát rá esett a választás. idős kollégám érdeklődésére elmondta a kolléga, hogy bizony még sosem csinált ilyet. gondoltam magamban, mindent el kell kezdeni egyszer, meg amúgy is csak "x"-eket kell rakosgatni egymás alá, nagy baj nem lehet. na ebben azért tévedtem egy kicsit. becsléseim szerint ekkor kettő volt a mérkőzés idejére eső pihenőidőmre leselkedő veszélyforások száma. később kiderült, nem ez a legnagyobb gond.

elkezdődött az összecsapás. mindjárt az első pontnál kiderült, kedves öreg játékvezetőtársam még sok bosszúságot okozhat. én ott ácsorgok a helyemen és vidáman befújom a papíron gyengébb csapat játékosának hibáját, miszerint által nyúlt a háló felett, mikor erre éppen nem volt semmi szükség, mi több, szabálytalan volt. nem jó egy ilyen ítélet az elejére, mert inkább érezzék, hogy a spori velük (is) van, mert úgyis a másik csapat az erősebb. nagyobb akkor a béke. de ha így alakult, hát legyen. rekeszizom megfeszül, levegő áramlik kifelé, át a sípon, füttyszó harsan és be is mutatom a hibát. a hibázó játékos finoman érdeklődik, hogy mégis milyen indíttatásból tettem amit tettem. kedves sporttársam úgy érzi, koránál fogva mindenképpen kötelessége felvilágosítást adni, mejd el is mondja, bizony a lány, mint hátsó soros, nem teszi jól, ha a hálónál ugrálva csapkod a lasztiba. erre a lány mindjárt szükségét érezte, hogy megjegyezze, ő bizony első soros. sőt! legelső! (na ilyen nincsen ám, csak viccnek szántam) túlléptünk a problémán, de mindjárt nem voltam túl népszerű. később még volt olyan is, mikor is egyik játékos igen messzire átruccant a háló túloldalára. ez nem olyan szabályos, ezért gondoltam, ha kedves öreg kollégám nem sípol, akkor majd én. megtettem, mire ő egy amolyan megerősítő sípszót szintén elengedett. és legnagyobb meglepetésemre be is mutatta, hogy egy csúnya hálóérintést fújtunk itt le hihetetlen összhangben. hát nem, ellenben megint engem gondolt mindenki a leghülyébbnek a teremben. főleg, mert még meg is magyarázta az edzőnek a történteket. mivel később még felesleges sípszó és érthetetlen karjelek kombójával is sikerült hülyét csinálnia belőlem, vártam a gyors befejezést, mert éreztem, hogy az öreg T bácsi minden egyes segítségével egyre kínosabb szituációba keveredek, és a végén örülhetek, ha nem leszek közellenség a két csapat szemében. szerencsére viszonylag hamar végeztünk, így boldogan jöhettem el a tetthelyről, miután az öreg természetesen még egy alkalommal bemutatta a kisunokáját.

emericus - vasas 1:3

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr101086140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása