ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

jajjdenagyonizgulok

2009.04.06. 18:44 csavarhuzo77

mivel túl sok időm nincsen, ezért csak összefoglalom az elmúlt napok eseményeit. elmúlt csütörtökön új csapatommal a bajnokság egyik legkülönlegesebb csapata ellen léptünk pályára. csak lányok! vicces meccs kerekedett belőle.

pénteken ismét voltam okítani a jövő játékvezetői generációját, ami vicces volt, mivel egyik kolléganőm párja is a nebulók közt volt és a kedves kollegina mindenképpen bele akart szólni abba, amit és ahogyan csináltunk. szerencsére főnökasszonyunk időben megállította az elszabadulni készülő káoszt. este pedig végre lejutottam táncra. remek hír fogadott. ha már mégis itthon leszek, akkor akár részt is vehetnék a vasárnapi fellépésen, mint tartalék. egyik lány párja nem egészen biztos, hogy megjelenik. és a bachata koreográfia újabb etapját megismertettem a többiekkel. szerintem szépen haladunk.

szombaton ng barátom mérkőzésére látogattam ki. na itt szembesülhettem azzal, amit otthagytam. alpári, bunkó, trágár paraszt játékosok és nézők osztják az észt. kicsit alacsonyabb ingerküszöbbel sosem fejeződne be meccs. ráadásul nem nagyon volt igazuk. ha belegondolok, hogy az jár ma magyarországon meccsre, aki amatőr szinten űzi is a sportot, akkor nem meglepő, hogy rajtuk kívül viszont senki. nem nevezhető épp családi eseménynek. "na te kis buzi, már megint mi a faszt fújtál? mert ennyire hülye vagy..." és most még csak valami finomabbat idéztem! a gyengébb gyomrúaktól pedig elnézést. amúgy szórakoztató volt nézni a 22 eléggé ügyetlen figurát, ahogy küzdenek az elemekkel, egymással és a labdával. este ng-vel meccs és pohárfeneke nézés. viszonylag szolidan, másnap fellépés.

másnap. fellépés. ha tudtam volna, mikorra kell menni, biztos alszom még egy órát. mindegy. ráadásul a lány, akivel eredetileg (illetve eredetileg nem) táncoltam volna, csak a 11 óra körüli programban vett részt. azért később kiderült, nem is olyan nagy baj, hogy ott vagyok, mert niki leendő expárjának a vonata féltávnál rostokolt, mikor táncolni kellett volna. nosza beugrottam, és így leendő táncpartneremmel már túl is vagyunk az első közös fellépésen.

délután csilim még sehol, telefonja off, ezért még egy blaszos meccset meglestem. ng most lengetett. a játékvezető meg naívan kérdezgette merre voltam ma. nem akartam a táncos részletekkel untatni, felvilágosítottam, hogy több, mint egy éve már csak röpit fújok. majd megjött csilim is, úgyhogy usgyi haza és végre találkoztunk.

ma pedig ismét munka. ez mondjuk nem volt szép, de túl vagyok rajta, mint ahogy az újabb játékvezető gyak.okt.-on is. megint mókás volt. én is tanultam belőle ezt-azt. mire érdemes odafigyelni. ami nem is baj, holnap másodosztályú vizsga. jajj, de izgulok! megyek is enni, aztán focizni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr511050142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása