ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

gasztroposzt

2009.02.12. 21:22 csavarhuzo77

azt gondolom, az utóbbi időkben annyira hanyagoltam a blogom, hogy a mai posztdömping többeket is meglephet. én is így vagyok vele. most éppen a hal a tortán szolgáltat némi témát, amit a virtuális papírra vetek. (hacsak nem visznek el az idegosztályra, a vodafone én szeretlek jobban! sokkal-sokkal-sokkal jobban! tízszerannyira! reklámja miatt.) már tegnap is feltűnt, hogy sipos f. tamás (vajon mit takar az ef betű?) némileg többre tartja magát, mint például én. csak példaként említeném, hogy rakonczai imit nem nagyon kedveltem annak előtte, mikor még mindenféle fiú (?) zenekarok oszlops tagja volt. és még utána, szólókarrierje elején sem. az utóbbi időben azonban pár alkalommal láttam-hallottam zenélni. és pozitívan csalódtam. ettől még nem fogom kitépni a bugyimat a nadrágomból, hogy írja alá, de határozottan ügyes zenész benyomását kelti mostanság. na de vissza a példánkhoz.

szóval az általam alkalmanként más-más intenzitással kedvelt imit tegnap ef tamás finoman beszólt neki, hogy nem volt olyan jó. ellenben ő (mármint ef) órákig is tudja tartani a ritmust, ha éppen tudja azt dobolni a lábával. nos egyrészt azért a mérték kissé talán eltúlzott. másrészt ez egy zenésztől elvárható. (nem teljesen mellesleg én is viszonylag sokáig "fejben tudok tartani" egy ritmust.)

ma pedig már az elejétől fogva mást sem tett, mint szapulta galla miklóst. amúgy én nagyon nagy galla rajongó vagyok, szóval kimondottan idegesít. ráadásul mindezt úgy, hogy fogalma nem volt galla miklós mi módon képes főzni. mindebből arra következtettem, síposef rettenetesen féltékeny és kisebbségi komplexusa van. mondjuk ezt nem nagyon csdálom, mert az egyetlen trabanton kívül, csak egyetlen kétes sikerű dala volt, amiben valami velencei tavi fürdőzés volt a téma, de ennek a címére, ha megfeszülök sem emlékszem.

nagyon jól példázza ezt a "rakott krumpli" fikázása. ami még csak véletlenül sem rakott krumpli, úgyhogy akár felesleges is a hozzászólás. rájöttem, hogy sipos gének nincs humorérzéke! (és a hangja sem az igazi!)

ahogy mondani szokás, az már csak hal a tortán, hogy tegnap onyutha judit tévedésből sem tud főzni. és ma azt mondta:" érzékenyebb vagyok, mint az ő humora"), ami úgy hangzik, mint a hosszabb, mint zöld. viszont kálloy (röstellem, de nem tudom, hogy így írják e!) molnár péter képes, hogy a háttérben meghúzódva is kellően humoros legyen. és hihetetlenül szerény!

vannak még ketten, szilárd, a szakács, aki régebben gerillagrill főhős volt, de mára szimpatikus szakemberré vált. valamint a kakukktuojás. heni. roppant jól néz ki, és aranyos, de ettől függetlenül nem tudom, mivel nagyobb híresség, mint mondjuk én. valaki igazán megírhatná kommentben!

és, hogy még gasztro-kritikusabbá válljon a poszt, elmesélem, mit néztem délután. jamie vidéki konyhája. spektrum csenel. őrületesen jó. napi két rész, egy-egy témát jár kőrbe. ma csili és gomba volt terítéken. szó szerint. komolyabb lavór kellett a kifolyó nyálam felfogására. ezt mindenkinek meg kell nézni. csak egy dolog. ma láttam, hogy lehet házilag füstült lazacot készíteni. ráadásul az egészet olyanstílusban mondja el, hogy mindenki megérthesse és leutánozhassa. úgyhogy délután tessék jamie-t nézni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr4939880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csili · http://csili.blog.hu 2009.02.15. 23:54:27

Enni jóóóóó :)) nyám-nyám

Iscream 2009.02.18. 18:55:24

na én ezért nem nézem a hal a tortántot...
Ott mindig olyan embereket szednek össze, akikről fogalmam sincs, minek kellett meghívni és mindig valami konfliktusnak is lennie kell. Szerény véleményem szerint ez szándékos, sőőt azt is megkockáztatom, hogy valakit kijelölnek, hogy g.cizzen a többiekkel :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2009.02.19. 06:52:39

valóban nem tartozik a szükséges szellmi táplálék kategóriába. ennél megrendezettség terén csak a győzike és a mónika a durvább. mindkettő egyértelműen kitaláció és megrendezett baromság. ezt már az alkotók sem tagadják. vajon akkor mitől eladható?
süti beállítások módosítása