ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

vasárnapi gasztro-orgazmus

2008.09.22. 20:36 csavarhuzo77

hja a bash óta semmi bejegyzés. már épp akartam írni a bloggernek, aztán rájöttem, hogy az én vagyok. akkor viszont inkább posztot vések a webkettőbe. hétvégén újabb kispályás labdakergetős bajnokságban mutatkoztam be. de vereség volt. viszont iszonyatosan leizzadtam. az meg nem baj. viszont lassan futballnagyhatalom vagyok, és nyugodtan kesereghetek, hogy kemény a hétfő-szombat ritmus!

szombat este viszont buláj volt. nem akarok én negatív kritikákkal bárkit elrettenteni bármitől, de a szombati moulin-rouge-ban rendezett (és minden szombaton rendezendő) slágerterasz+salsa party nem volt az igazi. leginkább a salsa partyról tudnék nyilatkozni, aholis a legautentikusabb salsa előadója rickey martin volt. és tőle is egy kábé 10-12 éves szám. szóval felejthető. át is vánszorogtunk a cactus juice-ba, ahol fényévekkel volt jobb a hangulat és a buli, de már punnyadtak voltunk. sebaj, hgu barátoméknál koraeste jól éreztük magunkat, és ez kárpótol mindenért.

tanulva hibáinkból, vasárnap már biztosra mentünk, mert az egyetlen programunk csili nagyijának meglátogatása volt. úgy látszik, ha vasárnap, akkor gasztronómiai orgazmus. legalábbis nekünk, mert olyat, de olyat zabáltunk, hogy arra nincsenek szavak. egyszerűen nem tudtam semmit kifogásolni, éppen ezért nem is nagyon tudtam ellenálni a négy-öt fogásnak. fujj, de rossz volt :D!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr17676473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hülyebárány · http://hulyebarany.blogspot.com 2008.09.23. 00:13:53

:P Bezzeg nekem lejárt ananász jutott... Most nagyon irígy lettem!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.09.23. 11:44:24

pedig nem is részleteztem a menüt! :D

dincs · http://dincs.blog.hu 2008.09.24. 15:38:07

Mert tudat alatt Te nem is vagy olyan Gonosz, biztosan azért. :D
süti beállítások módosítása