ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

esti mese

2008.09.11. 19:05 csavarhuzo77

sajnos tegnapi jóslatomból mindössze annyi volt igaz, hogy az első félidőben okoztunk némi meglepetést, és a végén szereztünk egy gólt. na de nem volt több, mint illúzió, hogy mi komoly erőt képviselhetünk ebben a vb ciklusban.

csilim éppen edzésen. most, hogy elkezdték nem aprózzák el. heti négy alkalommal facsarják ki őket. ráadásul új hobbija is mozgással jár, de azt nem árulom el, hogy micsoda, mert akkor miről fog ő írni a bogján? ezek az edzések azzal járnak együtt, hogy itthon ücsörgök tétlenül. persze ennek hatalmas előnye, hogy pihenek kicsit, az meg sosem árt az én koromban. :)

elgondolkodtam, hogy át kellene alakítani a blogomat. de annyi mindent kéne hozzá csinálni, hogy egyelőre elhalasztottam. pedig már egy-két részletet illetően konkrét ötletem is van.

kissé csapongok ebben a posztban. ennek leginkább az az oka, hogy elfelejtettem mit, akartam csinálni. addig megemlítem, hogy tegnap viccesen tanulságos beszélgetést folytattam a bkv ügyfélszolgálatával. történt, hogy azt gondoltam, a hétfői menetrendi váltás után megnézem, hogyan tudnék itthonról békvéval dolgzni menni. eddig nem volt rá szükség, mert vagy csilim vitt, vagy tőle mentem tömegközlekedve. szóval megnéztem a honlapot. az kapásból kiderült, hogy a 120-as busz semmi módon nem visz el a metróhoz, mivel az eddig is mindig késve érkező első járat már nincsen. a legkorábbi 5:07-kor indul az árpád hídtól, azzal meg már sehova sem érek oda. így az egyetlen 121-es maradt. nem állítom, hogy ideális, de nem tragédia, míg elérek a metróhoz. igen ám, de a honlap szerint a metro 4:40, 4:50, 5:10...-kor megy. 5:00-kor nem. na ez meglepett.gondoltam elírás, de jobb utánajárni. hosszas várakozás után aztán sikerült is egy hölggyel beszélnem. elmondom neki a problémámat erre hallom, hogy pötyög egy billentyűzeten és vár. rákérdeztem, hogy a neten nézi. válasz, a belső hálón rajta van a menetrend, ott. vagyis ugyanazt nézte, mint én. nem reméltem, hogy ettől okosabbak leszünk. nem is lettünk. azt mondta, szerinte megy ötkor is csak elírás. hát nagy segítség volt.

sörből van a hold

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr88659118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása