ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

nem csak a nyulak...

2008.07.02. 19:44 csavarhuzo77

végre úgy néz ki, sikerül valamennyire kipihennem magam. legalábbis nem akart egész nap leesni a fejem és nem akartam elaludni percenként. alvásról jut eszembe, hogy reggel érdekes jelenség szemtanúja lehettem. miután felkeltem és visszatértem a mosdóból, hogy búcsút vegyek kedvesemtől, aki még az ágyban aludt, látom, hogy résnyire nyitva a szeme. gondoltam ébren van. de nem! aludt!!! felébresztettem, hogy elköszönjek és meg is kérdeztem, hogy ébren volt-e, de határozottan (amennyire hajnali fél ötkor lehet) azt válaszolta, hogy nem. mindenesetre érdekes volt felfedezni, hogy a nyulakhoz hasonlóan tud nyitott szemmel aludni.

most éppen pakolászok. már amennyire sikerül ebben az őrületes rendetlenségben. aztán megyek és csinálok valami vacsit, mert az ébren alvó nemsokára itt van és meg szeretném lepni. aztán fürdés, és alvás, hogy holnap ismét kezdhessek egy remek kis strandröpis hétvégét. sok munka, sok homok, sok nap, kevés pihenés. hurrá!

ja, jut eszembe, vacsora! tegnap is baromi jó fej csávó voltam, mert tegnap is készítettem vacsit az én csilimnek. mivel őrületes módon rajong a tojásért, ezért a menü tojás volt. némi pirított bacon és sült sonka ágyon. tükörtojás formában, sajttal. azt mondta nem sikerült elszúrnom. tényleg jó volt, na. szóval most meg is éheztem, úgyhogy megyek megfőzök ma is.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr88550087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.07.06. 14:33:17

Hű, az nagyon szexi, amikor a pasi sürög-forog a konyhában :) Remélem, kellőképpen megjutalmaztak a finomságért :P

Csili · http://csili.blog.hu/ 2008.07.10. 07:01:03

Szerintem is baromi szexi amikor a pasim sürög-forog a konyhában:) És kellőképpen.... :)

csavi · http://csavarhuzo.blog.hu 2008.07.10. 11:10:02

szerintem is állat szexi vagyok a konyhában IS. és meg hát! :)
süti beállítások módosítása